مظلومی: استراماچونی مربی‌ای نیست که با تعطیلی ۲ روزه لیگ به کشورش برگردد/ نباید تنها قرارداد مربیان ایرانی شفاف سازی شود

سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استراماچونی پای کار ایستاده و مربی‌ای نیست که با تعطیلی ۲ روزه لیگ به کشورش برگردد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  پرویز مظلومی درباره ارزیابی اش از آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال تهران بیان کرد: اوضاع این تیم خوب است و انشالله تداوم داشته باشد.

باشگاه ها برای پرداخت نقدی پول بازیکنان و مربیان خارجی مشکلی ندارند

او درباره راهکار رفع مشکل پرداخت پول مربیان خارجی فوتبال ایران مانند آندره آ استراماچونی بیان کرد: با توجه به فشارهای ناجوانمردانه ای که علیه ایران وجود دارد این شرایط بسیار سخت است اما تا مدتی قبل که من در جریان هستم حقوق بازیکنان و مربیان خارجی را به صورت نقدی پرداخت می کردیم. الان هم فکر می کنم به این شکل باشد اما به هر حال برخی ها چنین موضوعی را قبول نمی کنند. باشگاه ها برای اینکه پول نقد پرداخت کنند مشکل ندارند اما مشکل این است که پول باید به حساب بازیکنان و مربیان خارجی واریز شود.

مظلومی تصریح کرد: از طرفی امکان مسدود شدن حساب آنها وجود دارد. به همین دلیل خارجی ها روی این موضوع ریسک نمی کنند.

مظلومی: استراماچونی مربی‌ای نیست که با تعطیلی ۲ روزه لیگ به کشورش برگردد/ نباید تنها قرارداد مربیان ایرانی شفاف سازی شود

باید نام پیشکسوتانی که به تاج درباره ویلموتس مشورت داده اند مشخص شود

سرمربی اسبق استقلال درباره ادعای مهدی تاج مبنی بر اینکه در آمدن یا رفتن ویلموتس با کارشناسان صحبت کرده است، توضیح داد: با من که صحبتی نشده و فکر می کنم کمیته فنی فدراسیون روی آمدن یا رفتن ویلموتس نظر داده است. البته اعضای کمیته فنی هم اکنون پاسخگو نیستند اما باید شفاف سازی شود که آیا آنها ویلموتس را تائید کرده اند؟ باید مشخص شود چه پیشکسوتانی نظر داده اند اما بی شک تاج با برخی پیشکسوتان مشورت کرده است.

او افزود: در کل ما ایرانی ها تا حدی از مشورت کردن فرار می کنیم. دلیل آن را نمی دانم اما تصمیم های فردی اتخاذ می شود و در انتخاب های مان به مشکل می خوریم.

شفاف سازی مبلغ قرارداد نباید تنها درباره ایرانی ها باشد بلکه باید این کار درباره مربی خارجی هم انجام شود

مظلومی درباره محرمانه بودن قرارداد ویلموتس گفت: مدتی قبل فهرست قراردادها بازیکنان و مربیان لیگ برتری از سوی سازمان لیگ و فدراسیون به صورت شفاف اعلام می شد. دلیلی ندارد قرارداد مربیان لیگ اعلام نشود چراکه شفاف سازی نباید تنها مختص ایرانی ها باشد. قرارداد مربیان خارجی هم باید شفاف باشد و ایرادی ندارد مردم بدانند مبلغ قرارداد ویلموتس چه قدر بوده است.

استراماچونی مربی‌ای نیست که تا لیگ ۲ روز تعطیل می‌شود بلیت بگیرد و به کشورش برود

مظلومی درباره مباحثی که نسبت به جدایی استراماچونی از استقلال مطرح شده است، بیان کرد: انشالله این اتفاق رخ نمی دهد. باید از استراماچونی که با عملکردش کاری کرده تا هواداران استقلال خوشحال باشند، تشکر کنم‌. او با انگیزه و پرتلاش کار می کند. استرا مانند برخی از مربیان خارجی که تا ۲ روز لیگ تعطیل می شود بلیت گرفته و به کشورشان می روند نیست.


بیشتر بخوانید: اعتصاب استراماچونی جدی شد


مظلومی: استراماچونی مربی‌ای نیست که با تعطیلی ۲ روزه لیگ به کشورش برگردد/ نباید تنها قرارداد مربیان ایرانی شفاف سازی شود

استراماچونی برای مسائل مالی به ایران آمده است

او افزود: استراماچونی پای کار است و محکم ایستاده است. حتی تعطیلاتش را در خود ایران می گذراند. فکر نمی کنم کار او به جدایی برسد اما باید مشکلاتش حل شود. استرا برای مسائل مالی به ایران آمده و باید این موضوع تامین شود. باشگاه هم هیچ مشکلی با استراماچونی ندارد و سعی می کند به سرعت مشکلات را حل کند. فکر می کنم تا فردا این مشکل رفع شود.

مشکل استراماچونی ایراد به مجوز حرفه ای استقلال نیست

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال درباره اینکه شنیده می شود یکی از دلایل دلخوری استراماچونی احتمال مردود شدن این تیم در کسب مجوز حرفه ای است، گفت: فکر نمی کنم استقلال در این زمینه مشکلی داشته باشد چراکه مجوزمان تائید شده است. وقتی در ایران مجوز حرفه ای تائید می شود، اگر مسئولان AFC کمیته مجوز حرفه ای ایران را قبول دارند نباید به مدارک باشگاه ایراد بگیرند. اگر هم اینگونه نباشد شاید سیاست وارد ماجرا شده و برخی کشورها می خواهند برای تیم ها و فوتبال ایران مشکل درست کنند. به اعتقاد من استراماچونی با این موضوع مشکلی ندارد. در هر صورت پول باید به حساب او واریز شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار