معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام خبر داد;

فراخوان اعزام به خدمت مشمولان در آذر ماه ۹۸

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام از فراخوان اعزام به خدمت مشمولان ایلامی زیر دیپلم، دیپلم و فوق دیپلم در آذر ماه ۱۳۹۸ خبر داد.

فراخوان اعزام به خدمت مشمولان در آذر ماه ۹۸

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,  سرهنگ امیر رضا حیدری معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام گفت: کلیه مشمولان غایب و غیر غایب استان ایلام در مقاطع زیر دیپلم، دیپلم و فوق دیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ ۱۹ آذر ماه دریافت کرده اند، باید ساعت ۷ صبح روز سه شنبه مورخه ۱۹ آذر ماه ۹۸ به معاونت وظیفه عمومی استان ایلام واقع در ایلام، بلوار شهید بهشتی، خیابان شهروند مراجعه کنند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

او ادامه داد: افرادی که به هر دلیل تا کنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح نشده اند، می‌توانند به نزدیک‌ترین دفاتر خدمات الکترونیک پلیس+۱۰ مراجعه و پس از دریافت برگ مذکور، بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود افزود: مشمولان بایستی برگه‌های مربوط به اعزام به خدمت، از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح و سایر مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه، کارت ملی و غیره را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.