در بسته حوادث ۱۷ آذرماه بخوانید؛

از جان باختن یک نفر بر اثر ریزش دیوار بلوکی تا کشف روغن فاسد در خوزستان

مهم‌ترین حوادث استان خوزستان را در بسته حوادث امروز یکشنبه ۱۷ آذرماه مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حوادث امروز یکشنبه ۱۷ آذرماه ۹۸ استان خوزستان را در بسته خبری زیر بخوانید.

باقر مهرنما معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: ساعت ۱۲و ۳۰ دقیقه طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ گزارش آوار شدن دیوار بلوکی بر روی ۲ کارگر تخریب کار اطلاع رسانی شد.

او افزود: ستاد فرماندهی عملیات، بلافاصله اکیپ امداد و نجات را به محل حادثه واقع در جاده دزفول شوش بعد از بقعه متبرکه محمد بن جعفر (باغ مرکبات) اعزام کرد و بلافاصله اقدام به عملیات نجات نمودند.

مهرنما بیان داشت: در این حادثه که به علت آوار شدن دیوار یک اتاقک بلوکی بر روی دو کارگر تخریب کار در حین تخریب بوجود آمد متاسفانه یکی از کارگران که ۵۲ سال سن داشت در دم جان باخت و کارگر دیگر که ۳۵ سال سن داشت از ناحیه سر و صورت دچار مصدومیت شد.

او ادامه داد: آتش نشانان به کمک اهالی محل جسد کارگر تخریب کار را از زیر آوار خارج و توسط اورژانس ۱۱۵ به سازمان باغ بهشت منتقل نمودند.

کشف بیش از ۴ هزار لیتر روغن خوراکی تاریخ مصرف گذشته در هویزه

دکتر سید مهدی حسینی‌زاده رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: در ادامه تشدید بازرسی‌های سرزده توسط کارشناسان سلامت محیط و کار شهرستان هویزه، در انبار یکی از شرکت‌های واقع در این شهرستان بالغ بر ۴ هزار و ۳۰۰ لیتر روغن خوراکی تاریخ مصرف گذشته با ارزش ۳۵۰ میلیون ریال کشف و از این روغن‌ها نمونه‌برداری انجام شد.

او بیان کرد: پس از دریافت جواب نمونه مورد نظر از آزمایشگاه غذا و دارو اهواز، دادگاه حکم جمع‌آوری کلیه روغن‌ها توسط بازرسان سلامت محیط و کار همراه با همکاری ستاد فرماندهی نیروی انتظامی را صادر کرد که با حضور کارشناسان بهداشت محیط این روغن‌ها جمع‌آوری، ضبط و متخلفان جهت اقدامات لازم به مراجع قضایی معرفی شدند.

حسینی زاده اظهار داشت: از هموطنان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف و مشکل بهداشتی یا توزیع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد، مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۹۰ اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم انجام شود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.