دانشجویان با فعالیت‌های فرهنگی، توانمندی و استعداد‌های خود را شکوفا کنند

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: دانشجویان به عنوان قشر روشنفکر جامعه، نقش تاثیرگذاری در عرصه‌های مختلف کشور دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، امید علاف اکبری، سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه روز دانشجو فرصتی برای بررسی هویت تاریخی و رسالت ملی دانشجویان است، گفت: دانشجویان باید با هدف‌گذاری در جهت رفع نیاز‌های کشور در مسیر تحصیل و اشتغال گام بردارند تا بتوانند مسائل و مشکلات موجود را حل کنند.

او با بیان اینکه مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان اردبیل به عنوان مرکز فعال و برتر در بین مراکز علمی کاربردی استان شناخته شده است، تصریح کرد: در این مرکز رشته‌های مهارت افزا و شغل محوری ارائه می‌شود تا فارغ التحصیلان توانمندی وارد بازار کار و اشتغال شوند.

مسئول فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل نیز در این مراسم با بیان اینکه رفتار و جهت‌گیری‌های دانشجو می‌تواند در ابعاد مختلف جامعه تاثیرگذار باشد، اظهارکرد: تلاش خود را برای ایجاد روحیه نشاط در دانشجویان انجام می‌دهیم تا زمینه پیشرفت آن‌ها فراهم شود.

اکبر غاربی با بیان اینکه دانشجویان نباید نسبت به مسائل و دغدغه‌های کشور بی‌تفاوت باشند، ادامه داد: دانشجویان با شرکت در فعالیت‌های فرهنگی مراکز آموزش عالی می‌توانند توانمندی و استعداد‌های خود را شکوفا کنند و در حوزه‌های مختلف فعال و موثر باشند.

او با اشاره به اینکه دانشجو باید مطالبه‌گر باشد تا به جایگاه خود دست یابد، تصریح کرد: دانشجویان باید فرصت‌ها را غنیمت شمرده و با آگاهی و معرفت، عزت، سربلندی و سرافرازی کشور را بیشتر کنند.

مسئول فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل با بیان اینکه دانشجو و دانشگاه همواره به عنوان سنگر مقابله با فساد و ستمگری در طول تاریخ ایران شناخته شده است، یادآور شد: دشمنان با همه ابزار‌های خود درصدد تقویت نقاط ضعف و تضعیف نقاط قوت کشور هستند و رسالت ما نشان دادن کارآمدی نظام در کنار ارائه سابقه روشن انقلاب است.

در پایان این مراسم از دانشجویان منتخب مسابقات فرهنگی با اهدای لوح سپاس و هدایای نقدی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.