فرماندار نهاوند؛

آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس یازدهم

بررسی صلاحیت ۴۱ داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در نهاوند آغاز شد.

آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس یازدهمبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مراد ناصری فرماندار نهاوند امروز بعد از ظهر در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن شهدای فرمانداری گفت:در مهلت یک هفته ای نام نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴۱ داوطلب ثبت نام کردند.

او برگزاری انتخابات سالم و دوری از جناح بازی را از برنامه‌های ستاد انتخابات نهاوند دانست و  افزود: از امروز بررسی صلاحیت داوطلبان آغاز شده است و بر اساس قانون ۲۷ آذر ماه  نتیجه به کاندیدا‌ها  اعلام می‌شود.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: از مجموع داوطلبان  ۳۷ آقا و۴ نفرهم خانم هستند که ۳۵ نفر با مدرک کارشناسی ارشد، کارشناسی با احتساب ایثارگری۱ نفر و دکتری۳نفر و  ۲نفر با مدرک حوزوی در این دوره نام نویسی کرده اند.

ناصری افزود: از کاندیدا‌های نمایندگی مجلس در نهاوند ۳۴ نفر برای نخستین بار در این رقابت انتخاباتی شرکت می‌کنند و ۷ نفر هم  پیش از این در انتخابات مجلس شرکت کرده بودند.

او با بیاناینکه جوانترین داوطلب ۳۰ ساله و مسن‌ترین کاندیدای انتخابات مجلس در نهاوند ۶۵ سال دارد افزود:، ۲نفرفرهنگی،۲۳کارمند، ۳ نفر شاغل آزاد، ۳ بازنشسته، ۴ استاد دانشگاه، ۱ پزشک و نماینده فعلی نهاوند برای رقابت درانتخابات این دوره مجلس در نهاوند نام نویسی کرده اند.

فرماندار نهاوند گفت:میزان نام نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس در نهاوند نسبت به دور قبل این انتخابات ۴۲درصد رشد داشته است.

ناصری افزود: در شهرستان نهاوند ۱۲۸ هزار و ۲۱۶ واجد شرایط رای دادن وجود دارد که از این تعداد ۴ هزار و ۷۴۳ نفر رای اولی هستند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.