کشف ۸۰ دستگاه بیت کوئین قاچاق/دستگیری پزشک قلابی در اقلید

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۷ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۷ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۸۰ دستگاه بیت کوئین قاچاق درمرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از کشف ۸۰ دستگاه بیت کوئین قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در یک سوله شرکت تعاونی روستایی در حوالی شهرستان مرودشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: بلافاصله ماموران به محل اعزام و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از این شرکت تعاونی موفق شدند ۸۰ دستگاه ماینر و سه دستگاه رسیور را که اقدام به استفاده از برق به صورت غیرمجاز می‌کرد، کشف کنند.

فرمانده انتظامی مرودشت با اشاره به اینکه ارزش ریالی این دستگاه ها، توسط کارشناسان ۸ میلیارد ریال تخمین زده شد، گفت: در این رابطه مکان موصوف پلمپ و یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با بیان اینکه پدیده قاچاق به اقتصاد کشور ضربه می‌زند، اظهار داشت: تمام سعی و تلاش پلیس بر این است با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان‌های مرتبط بتواند این پدیده را به حداقل رساند، محل‌های دپو قاچاق را شناسایی و به صورت ریشه‌ای این آسیب و معضل را برطرف کند.

یک کشته در تصادف جنوب فارس

تصادف تریلر با خودرو پژو در جاده جهرم به لار یک کشته برجای گذاشت.

کارشناس پلیس راه لارستان گفت: بر اثر برخورد یک تریلر با پژو پارس در جاده جهرم -لار در فاصله ۷ کیلومتری جویم، راننده پژو پارس جان باخت و یک نفر مصدوم شد.
ستوان یکم اسماعیلی افزود: علت حادثه در دست بررسی است.

دستگیری پزشک قلابی در اقلید

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید ازدستگیری پزشک قلابی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی گفت: درپی دریافت خبری مبنی برحضورفردی مشکوک با لباس و روپوش کاردرمانی در یکی از مراکز درمانی این شهرستان، بلافاصله ماموران به محل مورد نظراعزام شدند.

او ادامه داد: در بررسی‌های انجام گرفته مشخص شد این فرد با جعل عنوان پزشک و دارای یک عدد مهرنظام پزشکی تقلبی می‌باشد که قصد فریب مردم ومسئولان آن مرکز درمانی را داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید افزود: بلافاصله این متهم توسط مأموران انتظامی دستگیر و در تحقیقات به جرم ارتکابی اقرار کرد.

سرهنگ صارمی خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.

کشف ۸۹ حلقه لاستیک قاچاق در شیراز

با تلاش مأموران پلیس آگاهی، ۸۹ حلقه لاستیک خودرو سنگین قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال در شیراز کشف شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان فارس اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی از نگهداری لاستیک قاچاق در انباری واقع در شیراز مطلع شدند.

سرهنگ کاووس حبیبی ادامه داد: مأموران با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار، ۸۹ حلقه لاستیک خودرو سنگین قاچاق، کشف شد.

او با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، افزود: ارزش این محموله قاچاق بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، ۵ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انهدام باند سارقان کیف قاپ با ۴۰ فقره سرقت در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از شناسایی و انهدام باند ۴ نفره سارقان کیف قاپ و کشف ۴۰ فقره کیف قاپی از آنان خبر داد.

سرهنگ محمدعبادی نژاد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت با شیوه کیف قاپی در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون بیان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، محل اختفاء ۴ سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

او با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته، به ۴۰ فقره کیف قاپی اعتراف کردند، افزود: افراد دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار