خدمات کمیته امداد رامسر به بیماران صعب العلاج 

رئیس کمیته امداد رامسر گفت: ۳۵ بیمار خاص، صعب العلاج و زمینگیر در رامسر از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پرویز سرایی رئیس کمیته امداد رامسر گفت: پرداخت هزینه‌های درمانی و مستمری ماهیانه به عنوان هزینه نگهداری و مراقبت به بیماران زمین گیر، پرداخت هزینه‌های دارویی، آزمایشگاه، بستری و تهیه لوازم پزشکی از جمله فعالیت‌های کمیته امداد برای رفع مشکلات درمانی بیماران صعب‌العلاج، خاص و زمینگیر است.

او به اجرای طرح شفا اشاره کرد و افزود: در این طرح (شفا) مسئولان و خیران به دیدار خانوار‌های مددجو دارای بیمار صعب العلاج و خاص رفته و نسبت به رفع مشکلاات آن‌ها در بخش هزینه‌های درمانی اقدام می‌کنند.

رئیس کمیته امداد رامسر با بیان اینکه از ابتدای امسالتاکنون به ۶۴۷ مددجو خدمات درمانی ارائه شد، گفت: خدمات درمانی در بخش‌های فرانشیز و خدمات ویژه درمان و شاخص‌های بهداشتی، ار تقا شاخص‌های بهداشتی وخدمات ویژه سالمندادن به مددجویان ارائه شد.

سرایی با بیان اینکه ۲۲۸۲ نفر در رامسر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، افزود: از این تعداد ۱۴۵ نفر سالمند بوده که به آن‌ها خدماتی مانند سبد کالای بهداشتی وهزینه نیازمند نگهداری ارائه می‌شود.

او به برگزاری دوره‌های آموزشی بهداشت برای ۱۰۰ مددجو اشاره کرد و گفت: دوره‌های آموزشی بهداشت با هدف ارتقا شاخص‌های بهداشتی و بهداشت فردی برگزار شده است و افراد بهره‌مند شده از این آموزش‌ها زنان سر پرست خانوار بیماران خاص و صعب العلاج و سالمندان بودند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار