مدیر عامل سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران مطرح کرد؛

هوشمند سازی پایتخت از سوی مدیریت شهری شعار نیست

فرجود گفت: شرکت‌های بسیاری در حوزه هوشمند سازی فعال هستند که متاسفانه دیده نمی‌شوند.

محمد فرجود مدیر عامل سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در توضیح نمایشگاه تهران شهری هوشمند با تأکید بر این نکته که نوآوری‌ها باید جدی گرفته شود، گفت: فناوری و نوآوری برای رسیدن به شهری هوشمند نباید به عنوان یک شعار و حاشیه باشد، زیرا ما باید در مدیریت شهری شهر هوشمند را به متن عملکرد خود تبدیل کنیم.

مدیر عامل سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران با تأکید بر این نکته که اقدام‌های زیادی در حوزه هوشمند سازی تا به امروز در پایتخت انجام شده است، افزود: راه‌اندازی مرکز فناوری‌های شهری یکی از اقدام‌ها در حوزه نوآوری شهروندان است، زیرا شهروندان می‌توانند فناوری‌ها را در حوزه هوشمند‌سازی شهری  ببینند و آن را از نزدیک لمس کنند.


بیشتر بخوانید: دعوت به همکاری شهرداری قلب تهران از مراکز رشد و نوآوری، شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها 


فرجود با تأکید بر این نکته که تعداد زیادی کسب و کار هوشمند در پایتخت وجود دارد، بیان کرد: متأسفانه بر اساس شکل‌گیری برخی از سیاست‌ها کسب و کار‌های هوشمند کمتر دیده شده‌اند و ما پیش‌تر فضایی را در نظر گرفتیم تا در هفته تهران هوشمند شهروندان در حال تردد از نزدیک شاهد دستاورد‌های حوزه هوشمند‌سازی باشند.

او افزود: گذر‌های فناوری موجود در پایتخت موجب می‌شود که شهروندان در مسیر خود به تیم‌های هوشمند‌سازی مراجعه کنند و شرکت های فعال در حوزه هوشمند سازی با مردم رابطه‌ای دو سویه داشته باشند که این امر موجب بازخورد از سوی شهروندان می‌شود.

مدیر عامل سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران تصریح کرد: شرکت‌های نوآور در حوزه فناوری و هوشمند سازی از حضور شهروندان استقبال کرده و ما بازخورد‌ها را جمع‌آوری می‌کنیم تا بتوانیم در محیط‌های دیگر نیز آن را اجرا کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار