رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور مطرح کرد؛

طلاب باید به دنبال حل مشکلات در جامعه باشند

حجت الاسلام قمی گفت: طلاب اکنون مسئولیت بزرگی در اجتماع دارند و برای تحقق هر چه بیشتر دین در جامعه باید در پی شناسایی و حل مشکلات باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با حضور در مدرسه علمیه معصومیه با جمعی از طلاب این مدرسه دیدار کرد و با تاکید بر جایگاه طلاب در جامعه گفت: طلاب اکنون مسئولیت بزرگی در اجتماع دارند و برای تحقق هر چه بیشتر دین در جامعه باید در پی شناسایی و حل مشکلات باشند.

او به گستردگی فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی پرداخت و گفت: اکنون دسیسه‌های مختلفی از جانب دشمنان در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نظام اسلامی را نشانه گرفته و طلاب وظیفه دارند برای مبارزه با این دشمنی‌ها اقدام کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رهبر معظم انقلاب را نمونه و الگوی کاملی برای طلاب دانست و گفت: اکنون به رشد بیشتر طلاب در جامعه نیازمندیم و تنها طلبه‌های دانشمند در ابعاد مختلف علمی راهگشای جامعه هستند.

حجت الاسلام قمی در ادامه به اتفاقات و اغتشاشات گذشته در برخی نقاط کشور پرداخت و گفت: در صورتی که جوانان مومن و انقلابی وارد عرصه نشوند کسانی که خود مسبب این وقایع بودند اعتراضات را تبدیل به بهانه‌ای برای مذاکره مجدد با سران استکباری می‌کنند.

او با اشاره به نظر سنجی‌های صورت گرفته در سطح جامعه گفت: بیش از ۵۵ درصد مردم خواستار تبیین این موضوع بودند و این نشان می‌دهد مردم می‌خواهند بگویند و بشنوند.

در ادامه این جلسه برخی از طلاب به بیان دغدغه‌ها و راهکار‌هایی برای بهبود وضع کنونی جامعه پرداختند.

ارتقا جایگاه مساجد، اثر گذاری بیشتر جوانان انقلابی در جامعه و حرکت دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف فرهنگی در تراز انقلاب اسلامی از جمله راهکار‌هایی بود که در این جلسه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/الف

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار