تعویض علائم رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان نهبندان

فرماندار شهرستان نهبندان گفت: در محورهای مواصلاتی این شهرستان حدود ۱۰۰۰ تابلو علائم تعویض شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، بیکی فرماندار نهبندان در جلسه شورای ترافیک گفت: اقدامات صورت گرفته در چند ماهه اخیر در راستای بهبود تردد در محور‌های مواصلاتی و ساماندهی ترافیک شهری به نسبت گذشته، مناسب است.

او با بیان اینکه  ۱۲ کیلومتر از باند دوم نهبندان-سربیشه زیر بار ترافیک رفته و ۱۷ کیلومتر دیگر آن نیز در حال اجرا می‌باشد، افزود:۲۰ کیلومتر دیگر از این محور تخصیص اعتبار شده که پس از واگذاری به پیمانکار آغاز به کار خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان  نهبندان اظهار کرد: در شهرستان نهبندان حدود ۱۰۰۰ تابلو علائم تعویض و با توجه به رایزنی‌های انجام شده تعداد ۴ هزار تابلو و علائم هشدار دهنده در سطح شهرستان در دستور کار و تعویض خواهد شد.

بیکی ادامه داد: باتوجه به اینکه در مسیر نهبندان به شوسف مقداری از جاده روکش آسفالت آن انجام شده، در آینده نیز به طور کامل روکش آن انجام خواهد گرفت.

 فرماندار نهبندان  گفت: با توجه به نیاز بیشتر محور مواصلاتی نهبندان – زابل به تابلو‌ها و علائم هشدار دهنده از اداره حمل و نقل جاده‌ای خواسته شد که با برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم اقدامات مقتضی در این محور انجام گیرد.

 او تصریح کرد: علاوه بر اینکه برنامه ریزی و تمهداتی در حوزه راه‌ها از ناحیه ادارات متولی و دستگاه‌های خدمات رسان باید انجام گیرد، ولی می‌طلبد که فرهنگ سازی لازم در شهرستان در این خصو ص انجام گیرد.

 انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.