سریع القلم در نشست خبری مطرح کرد:

یک درصد سود شهروند در یک دوره ۱۶ روزه به محک می‌رسد

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند گفت: شهروند به صورت شفاف ۱ درصد از سود خود را از تاریخ ۲۰ آذر تا ۶ دی تقدیم موسسه محک می کند.

یک درصد سود شهروند در دوره ۱۶ روزه به محک می‌رسدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سریع القلم مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند شهرداری تهران در نشست خبری مشترک با مدیر عامل موسسه خیریه محک گفت: مجموعه شهروند در طی سال چند کمپین تخفیفی را اجرا می‌کند که در این دوره با هماهنگی‌هایی که با مجموعه محک صورت گرفته تفاهمنامه‌ای امضا شده که از ۲۰ آذر تا ۶ دی جشنواره مشترکی را برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان برگزار می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند شهرداری تهران افزود: این کار در راستای مسئولیت اجتماعی شهروند مبنی بر حمایت از فعالیت‌های خیرخواهانه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است.
 
سریع القلم تصریح کرد: آنچه که در تفاهم ما نهایی شده این است که شهروند از سهم خود در این فعالیت اقتصادی به صورت شفاف ۱ درصد را از تاریخ ۲۰ آذر تا ۶ دی تقدیم موسسه محک کند.

او ادامه داد: در این اقدام هیچ فشاری به شرکای تجاری خود نیاورده‌ایم و همه آن‌ها در جریان این کار قرار دارند.

مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند شهرداری تهران افزود: در این طرح ماکت‌های دارویی در محدوده فروشگاه قرار داده شده تا مردم با خرید آن‌ها به موسسه محک کمک کنند.

سریع القلم خاطر نشان کرد: هر شهروند که در این مدت خرید می‌کند تخفیفاتی را دریافت می‌کند و هر چقدر هم که خرید کند ما یک درصد سود آن را به موسسه محک می‌دهیم و لذا مردم هم در این کار مشارکت خواهند داشت.

او با بیان اینکه فروش شهروند در ایام جشنواره‌ها بیشتر می‌شود، اظهار کرد: شب یلدا یک آیین سنتی است که ما این مناسبت‌ها را فرصت قابل توجهی برای فروش می‌دانیم.

مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند شهرداری تهران گفت: مبلغی که در پایان این دوره حاصل شود طی مراسمی به موسسه محک تقدیم خواهد شد.

سریع القلم در پایان اظهار کرد: ما کمپین‌های دیگری هم تا پایان سال خواهیم داشت که از این جمله دهه فجر و دیگری برای عید نوروز است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار