یادواره شهدای عشایر لنجان برگزار می‌شود

دبیر یادواره شهدای اقوام و عشایر لنجان گفت: یادواره شهدا و ایثاگران اقوام و عشایر شهرستان لنجان پنج‌شنبه ۲۱ آذر از ساعت ۹ تا ۱۲ در سالن نبرد ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، محسن عزیزاللهی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی اعضای دبیرخانه یادواره شهدا و ایثارگران اقوام و عشایر شهرستان لنجان اظهار کرد: یادواره شهدا و ایثاگران اقوام و عشایر شهرستان لنجان پنج‌شنبه ۲۱ آذر از ساعت ۹ تا ۱۲ در سالن نبرد ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

دبیر یادواره شهدای اقوام و عشایر شهرستان لنجان با اشاره به این‌که چنین یادواره‌ای تاکنون در ایران برگزار نشده، خاطرنشان کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم چراکه آنان صادقانه هر آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و به ندای هل من ناصر امام خمینی (ره) لبیک گفتند و از هزاران مسیر زندگی بهترین را انتخاب کردند.

مدیر مؤسسه راویان فتح شهرستان لنجان با اشاره به نقش حضرت زینب (س) در زنده نگه‌داشتن قیام عاشورا یادآور شد: ما وظیفه‌داریم یاد شهدای دفاع مقدس را زینب‌ وار زنده نگه داریم تا دفاع هشت ساله جوانان این مرزوبوم در تاریخ جاودانه شود.

وی یادآور شد: محسن رضایی به‌عنوان فرمانده وقت سپاه عنوان کرده بود که شهید شاهمرادی شجاع‌ترین شهید دفاع مقدس است و بارها تأکید کرده که انتخاب وی به‌عنوان شهید شاخص هشت سال دفاع مقدس احساسی نبوده است.

عزیزاللهی افزود: شهید محمدعلی شاهمرادی همانند پدری مهربان رزمندگان استان‌ چهارمحال و بختیاری، شهرستان لنجان و شهرضا را مدیریت می‌کرد اما امروز شرایط به‌گونه‌ای رقم خورده که در یک مجتمع آپارتمانی همسایه‌ها یکدیگر را نمی‌شناسند.

دبیر یادواره شهدای اقوام و عشایر شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: هدف آشوب‌ها در کشورهای همسایه از عراق و افغانستان تا بحرین و یمن، ایران است اما با درایت رهبر معظم انقلاب به اهداف خودشان نرسیده و نخواهند رسید.

مدیر مؤسسه راویان فتح شهرستان لنجان افزود: زمانی که امام خمینی (ره) جوانان را به جنگ فراخوان کرد کسی قومیت را مطرح نمی‌کرد اما سال‌هاست که اقوام مختلف در کنار یکدیگر ندای وحدت سر نداده‌اند و این یادواره قصد دارد تا این فاصله‌های حاصل از گذر زمان را از میان بردارد.

وی در پایان تأکید کرد: می‌خواهیم به مردم جهان بگوییم باوجود این‌که بیش از ۳۰ سال از دوران دفاع مقدس گذشته اما اگر رهبر معظم انقلاب بار دیگر هل من ناصر بگوید همگی لبیک خواهیم گفت.

 

انتهای پیام/ش

 

منبع:فارس

برچسب ها: شهید ، عشایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.