کاهش ۱۵ درصدی قیمت گوشت گرم و تخم مرغ در بازار کاشان

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان از کاهش ۱۵ درصدی قیمت گوشت گرم و تخم مرغ در بازار شهرستان کاشان خبرداد.

 به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسعود خاندایی، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان، گفت: پس از دستور کار سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان برای جلوگیری از افزایش نرخ کالا‌ها و خدمات پس از تغییر قیمت بنزین و مصوبات ویژه این کارگروه قیمت گوشت گرم و تخم مرغ در سطح عمده فروشی و مصرف کننده ۱۵ درصد کاهش یافت.

او، افزود: بر این اساس بهای هر کیلو تخم مرغ در فروشگاه‌های تعاونی مصرف به صورت جعبه‌ای (کارتنی) و عمده فروشی ۸۰ هزار ریال و بهای خرده فروشی ۸۵ هزار ریال و قیمت ۸۹ هزار ریال در سایر فروشگاه‌ها تعیین شد.

خاندایی با تاکید بر نصب مشخصات کامل شامل نوع، سهمیه و بهای نان در سر درب همه مغازه‌های نانوایی در سطح شهرستان، تصریح کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نسبت به اعلام بهای کالا‌ها و خدمات باید به صورت دائمی نظارت داشته و هرگونه تغییرات را سریع به اطلاع اعضای کارگروه تنظیم بازار برساند.

معاون فرماندار کاشان اظهار داشت: با تقویت گشت‌های ویژه بازرسی در طی مدت اجرای طرح سهمیه بندی بنزین تاکنون ۱۲۵۰ واحد صنفی در صنوف مختلف مورد بازرسی قرار گرفته است.

خاندایی، با بیان برخورد قانونی دستگاه‌های اجرایی مربوطه با تخلفات گفت: بازرسی‌ها به صورت فوق العاده تداوم خواهد داشت و شهروندان مستندات خود از گران فروشی و تخلفات صورت گرفته را حتما به دستگاه‌های نظارتی و سامانه ۱۲۴ بازرسی اطلاع دهند.

گفتنی است، سومین کارگروه تنظیم بازار شهرستان کاشان با هدف جلوگیری از افزایش نرخ کالا‌ها و خدمات پس از تغییر قیمت بنزین و با حضور ادارات مربوطه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.


انتهای پیام/م

برچسب ها: اخباراقتصادی ، گوشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار