نامه شکایت ویلموتس به فدراسیون فوتبال نرسیده است

فدراسیون بین المللی فوتبال تاکنون نامه شکایت مارک ویلموتس را برای فدراسیون ایران ارسال نکرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران ۲ روز پیش از فسخ قرارداد مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خبر داد، اما تاکید کرد طرفین هنوز از لحاظ مالی با هم به توافق نرسیده اند. موضوعی که مرد بلژیکی هم هفته پیش با انتشار توئیتی آن را اعلام کرد و گفت: هیچ توافقنامه دوستانه‌ای بین فدراسیون فوتبال ایران، من و دستیارانم حاصل نشده است. ما در حال مذاکره برای یافتن راه حل دوستانه هستیم. به دنبال عدم رعایت تعهدات در قرارداد توسط فدراسیون فوتبال ایران و به دنبال فسخ موجه من از قرارداد، پرونده در اختیار وکلایم است و من هیچ اظهار نظری نخواهم کرد.

مسئولان فوتبال ایران با توجه به فسخ قرارداد ویلموتس پیش از بازی با عراق خواستار دریافت غرامت هستند و از طرفی هم ویلموتس می‌خواهد به دلیل دیرکرد در پرداخت مطالباتش و ارائه نشدن تضمین از سوی مسئولان فدراسیون که فسخ قرارداد را به دنبال داشته است از آن‌ها خسارت بگیرد.


بیشتر بخوانید: ماجرای غیبت ۸۲ روزه مردی که مسئولان فدراسیون فوتبال را «کله پنیری» فرض کرد


برخی اخبار از ارائه شکایت نامه ویلموتس و وکلایش که در راس آنها همسر او  است، حکایت دارند اما یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: تاکنون شکایت نامه ای از سوی فیفا برای فدراسیون ارسال نشده است.

البته با توجه به پیگیری های وکلای ویلموتس آنها بی شک در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات شان با طرف ایرانی، این موضوع را در فیفا به شکل جدی تری پیگیری خواهند کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال و مارک ویلموتس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار