دادستان ایرانشهر:

کشف بیش از ۷ تن مرغ فاسد در ایرانشهر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایرانشهراز کشف۷۴۰۰کیلوگرم مرغ فاسد قبل از توزیع در بازار در یک کشتارگاه و سردخانه‌ای در حاشیه شهر خبرداد.

کشف بیش از ۷ تن مرغ فاسد در ایرانشهرمحسن گل محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در راستای صیانت از حقوق عامه بیش از ۷۴۰۰کیلوگرم مرغ فاسد قبل از توزیع در بازار در یک کشتارگاه و سردخانه‌ای در حاشیه شهر با دستور دادستانی شهرستان توقیف و امحاءشد.

گل محمدی افزود: در پی رصد اطلاعاتی انجام گرفته توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر مبنی بر پخش و بسته بندی مرغ‌های منجمد فاسد در یک کشتارگاه طیور در حاشیه شهر ایرانشهر و آمادگی افرادی معلوم الحال جهت عرضه این مرغ‌ها به بازار با بسته بندی‌های تقلبی و تاریخ دار، پیگیری موضوع در دستور کار ویژه این دادستانی قرار گرفت.

او  افزود: پس از کنترل نامحسوس محل با اطمینان از صحت و سقم موضوع با هماهنگی قضایی مرغ‌های مذکور کشف و سردخانه مذکور پلمپ گردیده و دو نفر متهم نیز در این زمینه دستگیر شدند.

دادستان افزود: مرغ‌های فاسد و آلوده با حضور ماموران پلیس اماکن به همراه نمایندگان اداره صنعت، معدن، تجارت، سازمان تعزیرات حکومتی، اداره بهداشت و دامپزشکی شهرستان بجهت حفاظت و صیانت از حقوق عامه امحاء شد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
درود