ورزش کارگری هم اکنون در ۳۰ رشته ورزشی فعالیت دارد

رئیس فدراسیون ورزش کارگری گفت:ورزش کارگری هم اکنون در ۳۰ رشته ورزشی فعالیت دارد رشته هایی که بیش از صد هزار ورزشکار را در سراسر کشور تحت پوشس قرار داده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جواد رمضی امروز رئیس فدراسیون ورزش کارگری در مجمع سالیانه این هیات در اصفهان گفت: در حال حاضر بیشترین ملی پوشان ورزش کارگری از این استان هستند و سال گذشته نیز در رقابت‌های جهانی بیش از ۲۰ درصد نشان‌ها را کسب کردند.

او با بیان اینکه همه سال استان اصفهان میزبان رقابت‌های مختلف کشوری بوده افزود: سال گذشته و براساس ارزیابی کارشناسان فدراسیون هیات ورزش کارگری، استان اصفهان رتبه نخست این حوزه را در کشور کسب کرد.

رمضی در ادامه با اشاره به اینکه ورزشکاران کشوری این حوزه هم اکنون در ۳۰ رشته ورزشی فعالیت دارند افزود: ورزشکاران کارگری کشور در سال‌های اخیر توانسته اند در حوزه قهرمانی ملی و بین المللی به نتایج درخشانی دست یابند.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری وجود زیرساخت‌های مناسب و استعداد بالای ورزشکاران را از نقاط قوت و بارز این حوزه ورزشی دانست و گفت: متاسفانه کمبود منابع مالی و محدودیت در اعزام‌های برون مرزی از نقاط ضعف ورزش کارگری است که امیدواریم مسئولان در آینده این مشکل را برطرف کنند تا ظرفیت‌های این حوزه بیشتر از گذشته نمایان شود.

او افزود: در ماه‌های آینده ایران میزبان ۲ رویداد بین المللی و جهانی در حوزه ورزش کارگران خواهد بود.

محسن نیرومند مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان نیز در این نشست با بیان اینکه صنایع، شرکت‌ها و کارفرمایان باید به حوزه ورزش بیشتر از گذشته توجه کنند چرا که ورزش حوزه سرمایه سازی است افزود: قطعا کارفرمایان اگر در حوزه ورزش فعالیت کنند و اجازه دهند کارگران هم در ورزش حرفه‌ای و هم همگانی مشارکت کنند، تولیدات آنان نیز افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.