ییرانوند دروازه بان پرسپولیس مقابل گل گهر

گلر ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس در بازی تیمش برابر تیم گل گهر سیرجان درون دروازه قرار می گیرد.

ییرانوند دروازه بان پرسپولیس مقابل گل گهربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر میزبان گل گهر سیرجان است و باید در ورزشگاه آزادی به مصاف این تیم برود.

در بازی با ذوب‌آهن، علیرضا بیرانوند به دلیل خستگی ناشی از سفر به هنگ‌کنگ روی نیمکت نشست و بوژیدار رادوشوویچ در درون دروازه قرار گرفت و موفق شد عملکرد خوبی را به ثبت برساند. حالا خستگی بیرانوند رفع شده و قرار است در مسابقه بعدی تیمش با گل‌گهر سیرجان در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

گابریل کالدرون آرژانتینی به حضور علیرضا بیرانوند در ترکیب اصلی خود ایمان دارد و مقابل حریف به او بازی خواهد داد. این گلر ملی‌پوش هم عملکرد فوق العاده‌ای در پرسپولیس و تیم ملی داشته و باز هم شماره یک پرسپولیس خواهد بود.

به نظر می‌رسد بازگشت علیرضا بیرانوند به ترکیب اصلی و نیمکت‌نشینی بوژیدار رادوشوویچ تنها تغییر سرمربی آرژانتینی نسبت به بازی با ذوب‌آهن باشد. گفته می‌شود گابریل کالدرون تصمیم گرفته با همان ترکیب برنده بازی با ذوب‌آهن اصفهان، تیمش را برابر گل‌گهر سیرجان هدایت کند.

به همین دلیل ترکیب احتمالی پرسپولیس به شرح زیر است؛

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، سید جلال حسینی، محمد انصاری، مهدی شیری، محسن ربیع خواه، احمد نورالهی، وحید امیری، مهدی ترابی، بشار رسن و علی علیپور. 


انتهای پیام/ 

دروازه بان پرسپولیس برابر گل گهر سیرجان مشخص شد 

 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار