ارتفاع برف در محور کندوان به ۴۰سانتی متر رسید

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چالوس گفت: ارتفاع برف در محور کندوان در هفدهمین روز آذرماه به ۴۰سانتی‌متر رسید.

ارتفاع برف در محور کندوان به ۴۰سانتی متر رسیدصفایی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چالوس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: بر اساس گزارش راهداران مستقر در محور کندوان در ساعت ۲۱ امشب ارتفاع برف نشسته روی زمین در این محور ارتباطی در محدوده پل زنگوله تا تونل کندوان بین ۲۵ تا ۴۰ سانتی‌متر و محدوده، ولی آباد تا سیاه بیشه بین ۱۰ تا ۱۵ سانتی‌متر گزارش شده است.

او با بیان اینکه بارش برف همچنان ادامه دارد و در حال شدت گرفتن است از همه رانندگانی که قصد تردد در این محور ارتباطی را دارند خواست از سفر غیرضرور شبانه خودداری کنند.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس گفت: راهداران از بعد از ظهر امروز مشغول برفروبی جاده کندوان هستند تا رانندگان مشکلی در تردد نداشته باشند.

صفایی از رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند خواست علاوه بر تجهیز خودرو‌های خود به زنجیر چرخ، از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو نیز مطمئن باشند تا مشکلی در مسیر پیدا نکنند.

انتهای پیام/س
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.