نصیرزاده در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران:

هاشمیان گزینه خوبی برای سرمربی گری تیم ملی است

کارشناس و داور سابق فوتبال کشورمان گفت: وحید هاشمیان در حال حاضر گزینه مناسبی برای جایگزینی ویلموتس است.

هوشنگ نصیرزاده کارشناس و داور سابق فوتبال و مدیر عامل باشگاه ماشین سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: با وجود این که با مربی خارجی موافق نیستم، اما به دلیل هواداران تیم ملی و تیم‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور که طرفداران زیادی دارند بهتر است که مربی خارجی باشد.

او افزود: به دلیل رصد هواداران تیم‌های پرطرفدار فدراسیون فوتبال نیز مجبور است از افرادی استفاده کند که دارای اعتبار هستند و بتواند با انتخاب درست هواداران را متقاعد کند.

نصیرزاده ادامه داد:آوردن افرادی مانند ویلموتس به طور قطع توسط کمیته فنی باشگاه و فدراسیون فوتبال صورت گرفته و در این باره نظر خاصی ندارم، زیرا فدراسیون فوتبال بهترین تصمیم گیرنده است که آیا ویلموتس برای تیم ملی مناسب بوده یا خیر.

کارشناس و داور سابق فوتبال گفت:برای جایگزینی ویلموتس در حال حاضر مربی ایرانی بهتر است، چون اکنون اوضاع اقتصادی مطلوب به نظر نمی‌رسد و مبالغی که به مربی‌های خارجی داده می‌شود تا حدودی در اعتراض جناح بیرون فوتبال قرار می‌گیرد.

نصیرزاده افزود: در حالی که این مبالغ در دنیای فوتبال امروز مقدار زیادی نیست و این که مقدار مبلغ ۲ یا ۳ میلیون دلار باشد این رقم برای کشور‌های خارجی زیاد نیست، ولی در کشور ما زیاد تلقی می‌شود.

کارشناس و داور سابق فوتبال ادامه داد: به همین دلایل برای فدراسیون فوتبال یک چالش است که چه افرادی را انتخاب کنند که بتواند هم نظرات عمومی را جلب کند و هم نهاد‌های نظارتی نیز در خصوص این موضوع کنار بیایند و این یک وظیفه سنگینی است.

او با اشاره به جایگزین مناسب برای ویلموتس افزود: در حال حاضر با توجه به کمبود وقت و شروع رقابت‌ها تیم ملی اگر توسط وحید هاشمیان کار خود را ادامه دهد بهتر است تا زمانی که یک مربی دیگری که مورد نظر فدراسیون فوتبال است انتخاب شود.

انتهای پیام /

وحید هاشمیان گزینه مناسبی برای سرمربی گری موقت تیم ملی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار