سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

وضعیت هوا در ۱۸ آذر/نیمه شرقی کشور بارانی است

براساس نقشه های هواشناسی امروز در شمال شرق، مناطقی از شرق، استان های ساحلی خزر و اردبیل بارش باران همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

وضعیت هوا در ۱۸ آذر/نیمه شرقی کشور بارانی استبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز در شمال شرق، مناطقی از شرق، استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و ارتفاعات البرز شرقی بارش باران، وزش باد و در نقاط سردسیر بارش برف و در استان هرمزگان و جنوب استان‌های فارس، کرمان، بوشهر، نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس تنگه هرمز و غرب دریای عمان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

سامانه جدید بارشی اواخر هفته وارد کشور می شود

طی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز و غرب دریای عمان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط غرب، ارتفاعات رشته کوه البرز و برخی نقاط شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.


بیشتر بخوانید: آغاز فعالیت سامانه بارشی در نیمه شرقی/دمای تهران کاهش می یابد


روز پنج شنبه در شمال شرق کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد. از اواخر وقت پنج شنبه سامانه بارشی وارد کشور شده و در روز جمعه نیمه غربی کشور و از بعدازظهر جمعه علاوه بر نیمه غربی، شمال شرق و شرق کشور را در برگرفته و سبب بارش باران و در مناطق سردسیر بارش برف و در مناطق جنوبی سبب رعد و برق و وزش باد شدید موقت می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار