چراغ تالار شیشه‌ای در پایان معاملات همچنان سبز ماند

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در پایان هجدمین روز آذر، با رشد ۳.۲۲۴ واحدی به پله ۳۳۵ هزار و ۷۹۲ واحدی رسید.

بورس در ابتدای معاملات درخشیدبه گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در هجدهمین روز آذر، با رشد ۲۶۴۱.۲۵ واحدی به پله ۳۳۵ هزار و ۲۰۸ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات از ۲ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۵۵ میلیون سهم طی ۴۸ هزار نوبت معاملاتی است.


بیشتر بخوانید: شاخص بورس رشد ۱۵۳۶ واحدی را تجربه کرد


نماد‌های پر بیننده فارس، فولاد، شبندر، شتران، وبملت، شپنا و خودرو کار خود را با روند صعودی آغاز کردند.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با رشد ۶۸.۵۹ واحدی به پله ۴ هزار و ۳۵۰ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از یک هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۴۱ میلیون سهم طی ۳۷ هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در پایان هجدمین روز آذر، با رشد ۳.۲۲۴ واحدی به پله ۳۳۵ هزار و ۷۹۲ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات از ۲۲ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴ میلیون سهم طی ۵۳۱ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده رمپنا، پارسان با روند منفی و فارس، شتران، شبندر، پارسان و تاپیکو با روند صعودی کار خود را پایان دادند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با رشد ۶۸.۷۳ واحدی به پله ۴ هزار و ۳۵۱ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از ۱۴ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد سهم طی ۲۸۴ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار