نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

مسئولیت سنگین نسل دانشگاهی در تحقق تمدن اسلامی

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: نسل دانشگاهی در تحقق تمدن اسلامی مسئولیت سنگین برعهده دارد.

مسئولیت سنگین نسل دانشگاهی در تحقق تمدن اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی زاده،نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس  گفت: نسل دانشگاهی در تحقق تمدن اسلامی مسئولیت سنگین برعهده دارد.

 او در مراسم بزرگداشت مقام دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از دانشجویان به عنوان دانشجویان گام دوم انقلاب یاد کرد.

حجت الاسلام تقوی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان هرمزگان هم در این مراسم با اشاره به توطئه‌های دشمن و نزدیکی انتخابات گفت: باید کسانی وارد مجلس شوند که شایسته و به فکر مشکلات مردم باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هم در این مراسم گفت: امروز دانشجویان اوضاع کشور را بهتر می‌دانند.

فرشیدی در پاسخ به سوال دانشجویان درباره مشکلات خوابگاه دانشجویی گفت: یک خوابگاه با طراحی استاندارد در حال ساخت است که سال  اینده دانشجو می‌پذیرد و همچنین طراحی دو خوابگاه دیگر هم در دستور کار است.

او افزود: به زودی ساخت دانشکده جدید دندانپزشکی آغاز خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: انتقادات دانشجویان و در خواست رسیدگی به مشکلات به حق است و از دانشجویان می‌خواهم که برای شفاف سازی و برطرف کردن مشکلت همکاری کنند.

همچنین در این مراسم نمایندگان دانشجویان با اشاره به مسائل مهم اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه، پیشنهادات، انتقادات و مشکلات صنفی خود را درباره دانشکده دندانپزشکی، سلف سرویس و خوابگاه مطرح کردند.

درپایان این مراسم از برگزیدگان آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تجلیل شد.

انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.