مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان:

۱۳۵ هزار خانوار استان، کمک معیشت دریافت کردند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: ۱۳۵ هزار خانوار استان بسته کمک معیشت دریافت کردند که این میزان معادل ۶۹ درصد جمعیت استان می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، اسماعیل غنیان،  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه از ۱۹۶ هزار و ۷۵۰ خانوار یارانه بگیر استان بیش از ۱۳۵ هزار و ۷۹۱ خانوار بسته کمک معیشت دریافت کردند، ابراز داشت: این میزان معادل ۶۹ درصد جمعیت استان سمنان می‌شود.

او افزود: کسانی که کمک معیشت دریافت نکرده‌اند از طریق کد دستوری یا سامانه تا ۲۰ آذر فرصت دارند درخواست خود را ارائه دهند و لذا کسانی وارد نشدند به معنای این است که این کمک معیشت را نمی‌خواهند و دیگر مهلت اعتراض نخواهند داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه از زمان اعلام مهلت برای اعتراض به عدم دریافت کمک معیشت در کل کشور ۱۰۲ هزار و ۱۶۷ نفر به صورت حضوری و تلفنی مراجعه کردند، ابراز داشت: در استان این میزان یک هزار و ۳۶۶ نفر بود.

غنیان بابیان اینکه ۷۴۹ نفر به صورت حضوری و ۶۱۷ نفر از طریق تلفنی با ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی سطح استان سمنان مرتبط شدند، تصریح کرد: روز اول با ۲۲۸ نفر به صورت تلفنی و ۱۴۹ نفر از طریق حضوری بیشترین مراجعه در سطح استان بود که این میزان در روز‌های آخر ۱۶ نفر حضوری و هشت نفر تلفنی به کمترین حد خود رسید.

او اظهار کرد: گیرندگان تسهیلات بیش از سه میلیارد ریال، کارفرمایانی که دست کم سه کارگر دارند و خانواده‌هایی که سالانه سه سفر خارجی غیر زیارتی دارند، دارندگان دو واحد ملکی هم‌زمان، دارا بودن یک واحد مسکونی و خودرو هم‌زمان، ارزش ملکی و خودرو سواری بالا شامل دریافت‌کنندگان کمک معیشتی نیستند.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.