امام جمعه ارومیه؛

از ظرفیت‌های آذربایجان غربی در جهت بازسازی عتبات عالیات استفاده شود

ماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه گفت:از ظرفیت‌های آذربایجان غربی در جهت بازسازی عتبات عالیات استفاده شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در دیدار  با مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با بیان اهمیت انعکاس رسانه‌ای فعالیت‌های انجام یافته در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گفت: اگر مردم از فعالیت‌های انجام یافته اطلاع یابند مطمئنا سیل کمک‌های مردمی برای این کار‌های خیر بیشتر می‌شود.
 
حجت الاسلام و المسلمین قریشی افزود: با توجه به ارادت و محبت مردم آذربایجان غربی نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت ع، این مهم ایجاب می‌کند تا از ظرفیت‌های این استان در جهت بازسازی عتبات عالیات بیش از گذشته استفاده شود.
 
وی همچنین بر احصا نقاط ضعف و قوت مواکب حسینی و برنامه ریزی مناسب برای حضور این مواکب در ایام اربعین حسینی برای خدمات رسانی بهتر به زائران ابا عبدالله الحسین علیه السلام تاکید کرد.
 
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان نیز در این دیدار گفت: آذربایجان غربی در سال ۹۸ حدود یک میلیارد تومان برای بازسازی عتبات عالیات تعهد کرده بود که از این مقدار ۹۵ درصد محقق شده و این استان رتبه پنج کشوری را در این زمینه از آن خود کرده است.
 
 حسینی افزود: مردم آذربایجان غربی در طول سه سال گذشته بیش از ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای بازسازی عتبات عالیات کمک‌کرده اند.
 
وی اضافه کرد: بیش از ۲۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی برای تجهیز مواکب حسینی در طول سال‌های اخیر جذب شده است.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.