علوم پزشکی آماده خدمت رسانی به مادران باردار

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : واحد مراقبت مادران باردار (LDR) با ۳۶ تخت در تمام شهرستان‌های استان در حال خدمت رسانی به مادران باردار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهمن روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : به زودی ۱۶ تخت برای درمان مادران پرخطر در بیمارستان امام رضا (ع) راه‌اندازی خواهد شد.

او گفت : هماهنگی‌های لازم با مراکز درمانی مرکز استان برای پذیرش مادران باردار پرخطر از مراکز سطح استان بدون اولویت انجام شده است.

او گفت: ارتقاء بخش‌های نوزادان بیمارستان معتضدی به سطح سه انجام شده و بزودی با ۱۲ تخت راه‌اندازی می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در راستای برنامه عملیاتی حوزه مامایی کارگاه‌های تخصصی ویژه متخصصین و پزشکان برگزار شد، گفت: تمام افرادی که در بخش‌های نوزادان فعالیت دارند باید دوره تخصصی احیای نوزادان را گذرانده باشند.

روشنی افزود: کارگاه‌های تخصصی احیای ویژه نوزادان برای متخصصین نوزادان و همچنین کارگاه HPV برای پرسنل بخش‌های زایمان برگزار شده است.

او گفت: در حوزه درمان تمام اقدامات برای بهبود وضعیت سلامت مادر و نوزاد به طور مستمر انجام می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه یکی از شاخص‌های بهداشتی میزان مرگ و میر مادر و نوزاد است، گفت: باتوجه به شرایط موجود استان پس از برگزاری جلسات لازم و انجام آموزش‌های دوره ای، تمام تلاشمان را خواهیم کرد که در راستای ارتقاء سلامت مادر و نوزاد گام برداریم.

محمودرضا مرادی افزود: با حمایت‌های انجام شده حوزه معاونت درمان وزارت بهداشت، اقدامات لازم برای توسعه و ارتقاء بخش ویژه نوزادان بیمارستان معتضدی انجام شده و به زودی این بخش راه‌اندازی خواهد شد.

او گفت: با پیگیری‌های انجام شده دوره فلوشیپ نوزادان در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه راه‌اندازی خواهَد شد.

 

 

انتهای پیام/د

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه ، تخت ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار