تشریح فرصت‌های سرمایه گذاری اردبیل در سمپوزیوم بین المللی کیش

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: فرصت‌های سرمایه گذاری گردشگری اردبیل در سمپوزیم بین المللی به میزبانی جشنواره کیش تشریح میشود.

تشریح فرصت‌های سرمایه گذاری اردبیل در سمپوزیوم بین المللی کیش

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: این سمپوزیم با حضور فعالان گردشگری و سرمایه‎‌گذاری کشورهای عضو اکو در روزهای 20 و 21 آذرماه در جزیره کیش برگزار می‌شود.

او با اشاره به انتخاب اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در سال 2023 افزود: در این سمپوزیم بسته فرصت‌های سرمایه‎‌گذاری استان اردبیل در حوزه گردشگری سلامت، گردشگری طبیعت، هیپوتراپی و گردشگری زمستانی تشریح می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: در این سمپوزیم علاوه بر تشریح توانمندی‌های استان و خدمات دستگاه‌های اجرایی، سرمایه‌گذاران استان نیز حضور یافته و با سرمایه گذاران کشورهای عضو در ارتباط خواهند بود.

فلاحی تصریح کرد: تشریح بسته‌های سرمایه‎‌گذاری به شیوه های B2Bو B2C می‌تواند زمینه‌ساز جذب سرمایه‎‌گذاری خارجی به استان باشد و به ویژه در بخش گردشگری استان اردبیل از چنین فرصت‌هایی استقبال می‌کند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.