جانشین انتظامی شهرستان دره شهر :

برخورد با مجرمان و پاسداری از حقوق اقشار جامعه از وظایف ذاتی پلیس است

جانشین انتظامی شهرستان دره شهر گفت: برخورد با مجرمان و پاسداری از حقوق اقشار مختلف جامعه از وظایف ذاتی پلیس است.

برخورد با مجرمان و پاسداری از حقوق اقشار جامعه از وظایف ذاتی پلیس است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , سرهنگ محمد زمان بیگی جانشین انتظامی شهرستان دره شهر در جمع کارکنان انتظامی شهرستان با اشاره به اقدامات و عملکرد مثبت پلیس در بحث پیشگیری و کاهش جرایم و تخلفات در سطح شهرستان گفت: نیروی انتظامی با ۲ رویکرد انتظامی و اجتماعی در بحث پیشگیری از وقوع جرائم فعالیت می‌کند.

او برخورد با مجرمان و پاسداری از حقوق اقشار مختلف جامعه و همچنین ایجاد امنیت در سطح جامعه را از وظایف ذاتی پلیس دانست و بیان کرد: در تحقق این هدف همکاری و تعامل کلیه ارگان‌ها به ویژه دستگاه قضائی با پلیس در امر فرهنگی و اجتماعی می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

سرهنگ بیگی افزود: هر کجا حلقه این همکاری تنگ‌تر شود، موفقیت‌های پلیس بیشتر و چتر امنیت در سطح وسیع تری از جامعه گسترده خواهد شد.

جانشین انتظامی شهرستان دره شهر عنوان کرد: پلیس بر این اعتقاد است که هر فردی در هر جایگاه اجتماعی، از شان و منزلت اجتماعی برخوردار است و تمامی آحاد جامعه موظفند نسبت به حقوق اجتماعی دیگران احترام بگذارند.

سرهنگ بیگی با بیان اینکه نیروی انتظامی در نوک پیکان برخورد با جرایم قرار دارد، اضافه کرد: انجام اقدامات پیشگیرانه و مشارکت مردم نقش تعیین کننده‌ای در پیشگیری از وقوع جرایم دارد.

انتهای پیام/ د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.