عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

قدرت پوشالی استکبار در باتلاق سرنگونی افتاده است

صفار هرندی گفت: قدرت پوشالی استکبار در باتلاق سرنگونی افتاده است و توان مقابله با ایران را ندارد.

قدرت پوشالی استکبار در باتلاق سرنگونی افتاده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمدحسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادمان ۳۳ شهید اصناف شهرستان بافق که در امام زاده عبدالله این شهرستان برگزار شد، گفت: شهدا در جبهه حق و در مصاف با دشمن قدم برداشتند و با تربیت در دامن خانواده‌هایی پاک در دفاع از مرز و میهن جاودانه شدند.

او با تاکید بر مطالعه وصیت نامه‌های شهدا، افزود: مسیر شهدا در وصیت نامه‌های آنان آشکار و روشن است و امروز باید مسیری را که در جامعه می‌رویم را با راه شهدا بسنجیم.

صفار هرندی به تحلیل مسائل روز جامعه پرداخت و گفت: عده‌ای امروز با برائت جستن از مسیر نورانی انقلاب، امام و شهدا، اصل استقلال و آزادی انقلاب اسلامی را زیر سوال می‌برند و آن را مقوله‌ای سنتی و قدیمی عنوان می‌کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به تشریح بیانات مقام معظم رهبری در موضوع مقاومت پرداخت و بیان داشت: امروز با مقاومت توانستیم اندیشه تعرض دشمن را خنثی کنیم و نمونه‌های آن در سرنگونی پهباد آمریکایی به وضوح دیده می‌شود زیرا سیلی محکمی بود که استکبار جهانی از بسیجیان و پاسدارن انقلاب خورد.

او اظهارداشت: رفع مشکلات را نباید به ارتباط با بیگانان گره زد و فریب زلف قدرت‌های شیطانی و استکباری را خورد چرا که امروز دشمن به اقتدار نظام و انقلاب به خوبی پی برده و منزوی شده است.

صفار هرندی با تحلیل برخی از رسانه‌های دشمنان تصریح کرد: به اذعان بیشتر خبرگزاری‌های آمریکا، قدرت پوشالی استکبار در باتلاق سرنگونی افتاده است و توان مقابله با ایران را ندارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به کسانی که ادعا می‌کنند امنیت کشور در سایه همراهی با قدرت‌های بزرگ است گفت: اقتدار و امنیت واقعی نظام، جوانانی هستند که با ایمان و اراده خود و تکیه بر توانمندی داخلی مقاومت کردند و با علم و آگاهی، تجهیزات نظامی و جنگی را در داخل ساختند و امنیت ایران اسلامی را رقم زدند.

او همچنین به حضور حزب الله در سوریه اشاره کرد و گفت: حضور نیرو‌های حزب اله در سوریه و دفاع از حرم و وحدت نیرو‌های اسلامی از برخی از کشور‌ها در این منطقه، خواب آمریکا را آشفته کرد و نشان داد که شاگردان ولایت و رهبری برای دفاع از اعتقاداتشان مرز نمی‌شناسند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه به جایگاه رهبری از نگاه رسانه‌های غرب پرداخت و افزود: امروز در نبرد سیاسی با رهبران استکبار و آمریکا، رهبر فرزانه انقلاب یک قهرمان جدی و موفق است که طرفدارانش برای او از جان خود می‌گذرند.

او گفت: در تمام وصیت نامه‌های شهدا حرف از اطاعت از ولایت و رهبری است، چون این اطاعت به ما صلابت و اقتدار بخشیده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلای، تصریح کرد: به سراغ کسانی برویم که نزدیکترین افراد به تفکر شهدا هستند و جنسشان شبیه به شهداست زیرا  آن‌ها حاضرند از بخشی از منافعشان به نفع آرامش جامعه بگذرند و دنبال بلوا نیستند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار