صادقی‌مقدم در بازدید از شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران:

ضریب امنیت تعرفه‌های انتخاباتی بالا و نظارت بر چاپ آن دقیق است

عضو هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: نظارت بر امنیت تعرفه‌ها با دقت بسیار بالایی صورت می‌گیرد.

ضریب امنیت تعرفه‌های انتخاباتی بالا و نظارت بر چاپ آن دقیق استبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسن صادقی‌مقدم عضو حقوقدان و معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان به همراه جمعی از مسئولان برگزاری انتخابات با حضور در شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران از چگونگی روند چاپ تعرفه‌های یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بازدید کردند.

در این بازدید حمید شهرابی فراهانی مدیرعامل شرکت چاپ و نشر بانک ملی، گزارشی از عملکرد این شرکت در سنوات گذشته و از چگونگی روند چاپ تعرفه انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

صادقی‌مقدم پس از بازدید از محل چاپ تعرفه‌های انتخاباتی در شرکت چاپ و نشر بانک ملی گفت: از تلاش مدیران و کارکنان این شرکت که به صورت شبانه‌روزی و با هوشیاری و تحت مراقبت‌های کامل خدمات مهم و مؤثر چاپ اسکناس، تولید کارت‌های هوشمند و به‌ویژه تعرفه‌های انتخاباتی را انجام می‌دهند، سپاسگزاری می‌کنیم.

عضو هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات خاطرنشان کرد: با نظارت‌های ناظران شورای نگهبان و هوشیاری و تلاش‌های همکاران در چاپخانه تاکنون هیچ موردی مبنی بر نمونه برداری یا تکثیر گزارش نشده است.

 
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان افزود: در تعرفه‌های انتخابات یکی از موضوعات مهم، مؤلفه‌های امنیتی به کار رفته در برگه‌های أخذ رأی است که باید همه فرایند طراحی، چاپ و آماده‌سازی برگه‌های أخذ رأی با دقت بسیار بالا و تحت تدابیر خاص امنیتی انجام شود.

 صادقی مقدم ادامه داد: با اطمینان عرض می‌کنم تلاش‌ها و مراقبت‌های مستمری که بر امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به کار رفته در چاپ و توزیع تعرفه‌های انتخاباتی وجود دارد، اطمینان خاطری برای مردم عزیز و انقلابی کشور ایران اسلامی است که کار‌های این مرکز در نهایت امنیت و مراقبت‌های لازم انجام می‌شود و احتمال خدشه به تعرفه‌ها نزدیک صفر است.

معاون اجرایی و امور انتخابات با بیان اینکه جایگاه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی از جایگاه رفیعی برخوردار است، خاطرنشان کرد: این نظام برخاسته از مردم و متمرکز بر آرای آنان است؛ هرکدام از انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نیز برگ زرینی بر اوراق زرین این مرز و بوم است که نشان از حضور مستمر و مسئولانه مردم دارد.

او با اشاره به اینکه مردم عزیز مجدداً با حضور در انتخابات پیش‌رو (دوم اسفند ۱۳۹۸) برگ زرین دیگری بر تارک افتخارات کشور خواهند افزود، گفت: مردم نشان خواهند داد سرنوشت کشور برایشان بسیار اهمیت دارد و به جمهوری اسلامی علاقمند هستند.
 
صادقی‌مقدم در پایان با بیان اینکه انشاءالله مردم در انتخابات پیش‌رو به افراد شایسته رأی خواهند داد، افزود: مجلس شورای اسلامی رکن اساسی قانونگذاری است که برای کار‌های اجرایی کشور ریل‌گذاری می‌کند و انتظار است افراد متخصص در حوزه قانونگذاری و حوزه‌های مختلفی که مورد نیاز کشور است وارد مجلس شوند تا با احساس مسئولیتی که دارند وظایف نمایندگی خود را به شایستگی انجام دهند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، انتخابات مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار