رییس راهنمایی و رانندگی سیرجان معرفی شد

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سیرجان برگزار شد.

چشم انداز تبدیل سیرجان به شهر نمونه ترافیکی کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مراسم تودیع و معرفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیرجان  با حضور رئیس پلیس راهور استان کرمان، امام جمعه، سرپرست فرمانداری ویژه و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در مراسم امروز سرهنگ دوم امین پاک ایزدی به عنوان رییس راهنمایی و رانندگی سیرجان معرفی شد.

سهراب بهاالدینی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات سرهنگ حسن سالاری رئیس سابق راهنمایی و رانندگی سیرجان گفت: سرهنگ سالاری از نیرو‌های خوب و متعهد بود که با تلاش خود سبب ارتقای خدمات پلیس راهور به شهروندان و کاهش مرگ و میر بر اثر تصادفات درون شهری شد.

او افزود: سرهنگ سالاری با خدمات و اقدامات ارزشمند خود باعث رفع دغدغه‌های شهروندان و مسئولان در حوزه کاری مربوطه شده اند.

رئیس پلیس راهور استان کرمان در حاشیه این مراسم گفت: یکی از اقدامات بسیار مهمی که برای توسعه فرهنگ ترافیک در استان کرمان دارای اهمیت است، معرفی شهر نمونه ترافیکی استان است، و سیرجان مستعدترین شهر برای کسب این عنوان در استان و حتی کشور است.

سرهنگ یوسف نجفی در ادامه افزود:چشم انداز این نهاد تبدیل سیرجان به الگوی نمونه ترافیکی در استان و کشور با توجه به ظرفیت‌های موجود آن است و البته در این راستا همدلی و همکاری تمامی نهاد‌های ذیربط را می‌طلبد و در گام اول باید شهروندان از مزیت‌های اجرای این طرح آگاه و خود را ملزم به رعایت اصول آن بدانند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار