صدور هفت موافقت نامه مجمتع گردشگری آبی و ورزشی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از صدور هفت موافقت نامه مجمتع گردشگری آبی و ورزشی با اشتغال‌زایی ۲۷۳ نفر در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت : در راستای تفاهم نامه همکاری بین وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و نیرو در استان کرمانشاه کمیته مشترک تشکیل و موافقت نامه‌ها صادر شده است.

او با اشاره به اینکه اکنون این پروژه‌ها در مرحله مزایده و واگذاری به متقاضی است، گفت : اداره کل میراث فرهنگی استان آمادگی دارد موافقت نامه‌ها را به نام شخص نیز صادر کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه بااشاره به اینکه هفت موافقت نامه با سرمایه گذاری ۱۴۹ میلیارد و ۱۰۵ میلیون تومان انجام می‌شود، افزود: سه مجتمع گردشگری در اطراف سد داریان پاوه، ۲ مجتمع گردشگری در سد جامیشان سنقر، یک دهکده گردشگری در سد زمکان دالاهو و یک مجتمع گردشگری در سد تنگ حمام قصرشیرین ساخته خواهد شد.

قادری گفت: افرادی که تمایل به سرمایه گذاری در حوزه پروژه‌های گردشگری آبی ورزشی در حریم سد‌های استان را دارند مدارک خود را به معاونت‌های چندگانه میراث فرهنگی استان تحویل دهند که در کمیته مشترک با امور آب استان صلاحیت و کارشناسی آن‌ها بررسی شود و به طور قطع مورد حمایت میراث فرهنگی قرار می‌گیرند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار