وحدت شیعه وسنی، تمام توطئه‌های استکبار جهانی را نقش برآب کرده است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: وحدت شیعه وسنی، تمام توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در همایش تبیینی مرز نشینان خوی گفت: زحمات مرزنشینان و عشایر قهرمان برای حفظ امنیت مرز‌های ایران اسلامی بر کسی پوشیده نیست؛ وآن ها با خلوص نیت در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی مردانه ایستاده اندوتوطئه‌های استکبار را درمرزها خنثی کرده اند.

سردار شهسواری ادامه داد:ما در طول ۴۰ سال انقلاب با حفظ وحدت در کنار هم ثابت کردیم که دشمنان اسلام هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و وحدت میان مسلمانان را بشکنند، چون هرگونه ایجاد تنش و برهم زدن امنیت و وحدت ما در منطقه محکوم به شکست است.

اوافزود:استمرار و تحکیم انقلاب بر مبنای عقلانیت و وحدت خواهد بود باید قدر این وحدت را بدانیم نگذاریم دشمن مثل موریانه این وحدت ما را از بین ببرد.

سردار شهسواری درادامه با تشریح جایگاه خطیروبا ارزش علمای اهل سنت وریش سفیدان اظهارداشت: آنچه امروز عشایر ما در دفاع از آرمان‌های انقلاب ایستاده و مرزبانی میکنند تفکرات عالمانه علمای اهل سنت وریش سفیدان آن‌ها است.
 
او گفت: علمای اهل سنت باید با آگاهی دادن به جوانان و تربیت صحیح آن‌ها حفظ وحدت اسلامی را به جوانان بیاموزند تا جوانان غیور کرد واهل سنت با تمام وجود باورداشته باشند تنها راه استقلال و حفظ حیات مذهبی حفظ وحدت و مبارزه با دشمنان اسلام است.
 
سردار حبیب شهسواری اظهار داشت:، زیرا بخش عظیمی از امنیت حاکم برمناطق مرزی ایران اسلامی بخصوص، منطقه مرزی آذربایجان غربی مسئولیت پذیری و غیرت انقلابی سران عشایر مرزنشینی است که پابه پای مسئولان و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در تثبیت امنیت و دفاع از تمامیت ارضی کشور در مرز‌های تلاش می‌کنند.

سردار شهسواری در قسمتی از سخنان خود به نا آرامی‌ها و اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی از هرگونه فرصت برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند و برای براندازی نظام اسلامی از چندین سال قبل برنامه ریزی کرده بودند تا با ایجاد تنش در کشور به اهداف شوم خود دست یابند، ولی باز هم مثل گذشته با هوشیاری مردم نقشه شوم آن‌ها نقش بر آب شد و ما مردم مخصوصا مردم انقلابی آذربایجان و غیور مردان مرزنشین و جوانان برومند کرد باید هوشیار باشیم وازمرز‌های کشور اسلامی حراست نماییم و با حفظ وحدت اجازه ندهیم دشمتان اسلام به ایران اسلامی نزدیک شوند، چون دشمنان با شیعه و سنی کار ندارند آن‌ها با اسلام دشمنی دارند.
 
سردار شهسواری در پایان مراسم با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: باشرکت هرچه بیشتر کاندیدا‌ها در رقابت انتخابات شور انقلابی خود را به جهانیان ثابت می‌کنیم و مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای و وانتخاب فرد اصلح به عنوان نماینده مردم و تشکیل یک مجلس قویتر و تصویب قوانین صالحه بازهم نقشه‌های استکبار جهانی را نقش بر آب خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/م
برچسب ها: سپاه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.