هشدار قیس الخزعلی درباره فراخوان تظاهرات بغداد

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق درباره فراخوان طرف‌های مختلف برای برپایی تظاهرات گسترده در بغداد هشدار داده و این اقدام را برنامه‌ای برای نابود کردن موسسات و ایجاد بی ثباتی امنیتی دانست.

هشدار قیس الخزعلی درباره فراخوان تظاهرات بغدادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تلویزیون الجزیره، قیس الخزعلی، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق با هشدار درباره فراخوان طرف‌های مختلف برای برپایی تظاهرات گسترده در بغداد در امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد این تظاهرات می‌تواند موجب شود تا بیشترین میزان از افراد کشته و زخمی شوند و بغداد با هرج و مرج شدیدی روبرو شود.

قیس الخزعلی گفت: «ما درباره نفوذ عناصر خرابکار در اعتراضات مسالمت آمیز هشدار می‌دهیم. آن‌ها می‌سوزانند و می‌کشند و راه حلی جز ایستادن همه در مقابل این پروژه خرابکاری و آشکار کردن چهره واقعی آن‌ها نداریم. اگر آن‌ها را تحمل کنیم، منافع مردم در معرض خطر خواهد بود.»


بیشتر بخوانید: قیس الخزعلی: درگیری مسلحانه در جریان اعتراضات مردود است

جنبش عصائب اهل الحق: آمریکا پس از شکست اکثر طرح‌هایش در عراق به تحریم روی آورده است


دبیرکل عصائب اهل الحق با حضور در مراسم تعزیه احمد مهنا اللامی، یک شخصیت رسانه‌ای الحشد الشعبی گفت: «احمد المهنا توسط خرابکاران و توسط عوامل داخل و خارج کشته شد؛ بنابراین همه ما باید خیلی شفاف بین تظاهرات‌کنندگان مسالمت آمیز و خرابکاران تفاوت قائل شویم. شواهد این است که قدرت‌های خارجی می‌خواهند الحشد الشعبی را با قضیه (اعتراضات) درگیر کرده و آن را به سرکوب معترضان متهم کنند.»

قیس الخزعلی این اقدام را برنامه‌ای برای نابود کردن موسسات، ایجاد بی ثباتی امنیتی و سرقت از بانک مرکزی دانست و از این حرکت به عنوان اتفاقی خبیثانه یاد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۶ ۱۹ آذر ۱۳۹۸
آمريكا داره يه جوري موش ميدوونه كه هر چي تو بمبارونهاش نابود نكرد خود عراقيا بكنن
آخرین اخبار