موافقت نتانیاهو با برگزاری انتخابات درون‌حزبی

بنیامین نتانیاهو، رهبر حزب لیکود و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با برگزاری انتخابات درون‌حزبی در صورت کشیده شدن این رژیم به سومین انتخابات سراسری در سال جاری موافقت کرد.

بنیامین نتانیاهوبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تایمز اسرائیل، حزب لیکود با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد بنیامین نتانیاهو، رهبر این حزب و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با برگزاری انتخابات درون‌حزبی موافقت کرد.

در این بیانیه آمده است: «نتانیاهو با برگزاری انتخابات درون‌حزبی مخالفت نمی‌کند. اگر قرار باشد انتخابات سراسری برگزار شود، انتخابات درون‌حزبی لیکود برای رهبری آن نیز برگزار می‌شود و نتانیاهو پیروزی بزرگی به دست می‌آورد.»

پیش‌تر  آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی و رهبر حزب، اسرائیل بیتُنا درخواست نتانیاهو برای تشکیل کابینه ائتلافی را رد کرد.


بیشتر بخوانید: مخالفت لیبرمن با اعطای مصونیت قضایی به نتانیاهو

لیبرمن: بازدارندگی اسرائیل در حال فرسایش است


گیدئون سعر، عضو این حزب که شخصا خواستار برگزاری انتخابات درون‌حزبی بود اعلام کرد: «من از بیانیه نخست‌وزیر نتانیاهو برای موافقت با انتخابات درون‌حزبی رهبری لیکود استقبال می‌کنم. لیکود بزرگترین جنبش سیاسی در اسرائیل است. ما رای‌گیری مثبت، محترمانه و پاکی خواهیم داشت و من برنامه‌ها و مواضع خود درباره تمام حوزه‌های سیاسی را اعلام می‌کنم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار