ایجاد اشتغال ۵۰ هزار زندانی در کشور

مدیر امور مدیران بنیاد تعاون زندانیان کشور از زمینه ایجاداشتغال ۵۰ هزار نفر زندانی در کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی سعیدی مدیر امور مدیران بنیاد تعاون زندانیان کشور در مراسم معارفه سرپرست نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان خراسان شمالی اظهار کرد: خدمت به مددجویان با ایجاد اشتغال مولد و نیز آموزش حرفه‌های مختلف از اهم اولویت‌های بنیاد تعاون زندانیان کشور است.

مدیر امور مدیران بنیاد تعاون زندانیان کشور در ادامه سخنان خود عنوان کرد: در حال حاضر برای بیش از ۵۰ هزار نفر زندانی زمینه اشتغال ایجادشده و رسیدگی به خانواده زندانیان نیازمند نیز از دیگر اولویت‌های این بنیاد است.

مجتبی محمدی، مدیرکل زندان‌های خراسان شمالی نیز در این مراسم اشتغال را جزء ضروری‌ترین مباحث در حوزه زندانبانی اسلامی، ایجاد روحیه و خدمت انسان دوستانه به مددجویان و خانواده‌های آن‌ها دانست و افزود: ایجاد اشتغال یکی از راه‌های موردنظر جهت جلوگیری از ورود مجدد مددجویان به زندان‌هاست و کسب مهارت در زندان و فراگیری آموزش برای ادامه زندگی در جامعه یک ضرورت به‌حساب می‌آید.

 در این آئین از تلاش‌های حمید غلامرضاپور تقدیر و بر اساس حکم انتصاب مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور سید محمد حسینی به‌عنوان سرپرست نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان خراسان شمالی معرفی شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.