۴۶۰ دانش آموز دختر شهرستان بویراحمد به مناطق عملیاتی اعزام شدند

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۶۰ دانش آموز دختر مقطع تحصیلی متوسطه دوم شهرستان بویراحمد امروز دوشنبه و در آیینی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  هادی زارع پور  مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعدادی از معلمان، اولیای دانش آموزان، مسؤولان سازمان دانش آموزی و فرماندهان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین حضور داشتند.

او افزود: دانش آموزان شرکت کننده در این کاروان راهیان نور به مدت سه روز و از ۱۹ تا ۲۱ آذرماه ۱۳۹۸ از مناطق عملیاتی جنوب کشور و یادمان شهدا دیدن می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از اعزام دانش آموزان این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب کاروان راهیان نور ترویج روزافزون فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد بین آنان است.

زارع پور عنوان کرد: سه هزار دانش آموز پسر و دختر مقطع تحصیلی متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد تا پایان سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۳۹۸ در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
 
انتهای پیام/غ


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.