از هرگونه سرمایه‌گذاری خارجی در کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌کنیم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ از هرگونه سرمایه‌گذاری خارجی برای تولید و اشتغال در بخش‌های مختلف در این استان حمایت می‌کنیم و مسائل مربوطه در سطح ملی و استانی پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیداری که سرمایه گذار خارجی کارخانه سیمان مارگون با وی داشت گفت: از هرگونه سرمایه‌گذاری برای تولید و اشتغال در بخش‌های مختلف در این استان حمایت می‌کنیم و مسائل مربوطه در سطح ملی و استانی پیگیری می‌شود.
 
او به آمادگی برای حمایت از تولید و توسعه کارخانه سیمان مارگون اشاره کرد و افزود: این کارخانه که محصولات کلینگر آن به لحاظ کیفیت معروف است و علاوه بر تعدادی از استان‌ها به برخی از کشور‌ها صادر می‌شود آمادگی همکاری برای توسعه کارخانه، صادرات و تکمیل سیستم حمل و نقل آن را داریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای ایجاد کارخانه تولید گچ و احداث نیروگاه حرارتی تولید برق کسب مجوز‌ها برای توسعه و تامین منابع و تسهیلات پیگیری و اقدامات لازم عملیاتی می‌گردد.

به گفته استاندار با بهره‌برداری از جاده ملی پاتاوه – دهدشت شرایط دسترسی به معادن گچ استان و صادرات محصولات این کارخانه به بنادر حوزه خلیج فارس تسهیل می‌شود.
 انتهای پیام/غ
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.