فیلم معلم کهگیلویه و بویراحمد در همایش ملی برتر شد

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم کوتاه تولیدی زهرا صدری پشتدار معلم این استان در همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  هادی زارع پور  مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: : زهرا صدری پشتدار از معلمان دوره پیش دبستانی و مقطع ابتدایی شهرستان گچساران است و فیلم تولیدی او نیز «تی دا» نام دارد.

او افزود: دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی به مدت ۲ روز در دانشگاه امام خمینی (ره) شهر قزوین برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این همایش ملی هر سال یکبار و با هدف پرورش، تقویت و ترویج مبانی هویت ایران اسلامی بین کودکان کشور به ویژه در دوره پیش دبستانی برگزار می‌شود.

زارع پور عنوان کرد: حضور کودکان کشور از جمله نوآموزان دوره پیش دبستانی در این همایش ملی سبب آشنایی هر چه بیشتر آنان با فرهنگ غنی ایران اسلامی و تلاش روزافزون برای حفظ آن می‌شود.

او ابراز داشت: سالانه بیش از ۱۳ هزار نوآموز در مراکز پیش دبستانی و مدارس چندپایه مناطق روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد در حال آموزش و یادگیری مطالب در قالب قصه، شعر و بازی هستند.

افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می‌کنند.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.