اعتراف کارشناس شبکه مسیحی به تبعات منفی نگاه برابر به زن و مرد در غرب

علی‌رغم تلاش چند ساله شبکه‌های ماهواره‌ای برای القای عدم برابری حقوق زنان و مردان در ایران حال کاشف به عمل آمده که برابری مورد نظر این مدعیان در آمریکا برایشان دردسرساز شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،کارشناس شبکه‌ مسیحی محبت که رویکرد ضداسلامی دارد، با بیان تجربه کاری خود در آمریکا به نادیده گرفتن تفاوت‌های زن و مرد در جامعه غربی اشاره و از نادیده گرفتن حقوق زنان در این کشور که به اصطلاح غرب‌گرایان مهد آزادی و دموکراسی است، ابراز ناراحتی کرده است. او به تازگی در برنامه تلویزیونی زنده این شبکه به تبعات منفی نگاه برابر به زن و مرد اعتراف کرده است.

برابری حقوق زنان و مردان در ایران

مسئله حقوق اجتماعی زنان همواره یکی از موضوعاتی است که گروه‌های مختلف ضد انقلاب در طول عمر چهل ساله انقلاب اسلامی تلاش کرده‌اند تا با بزرگ‌نمایی آن، کارنامه درخشان ایران اسلامی در این حوزه را زیر سؤال ببرند.

حال آنکه در طول چهل سال گذشته بر مبنای اصول تعریف شده در دین مبین اسلام، همواره زنان همسان و همشأن مردان در بعد اقتصادی، سیاسی، علمی، فرهنگی و هنری در نظر گرفته می‌شوند، زنان همانند مردان در همه شئون، همدوش مردان در عرصه‌های زندگی معنوی، مادی، اقتصادی و وظایف اجتماعی علمی، حقوقی، فرهنگی و هنری و... قرار دارند با این تفاوت که در حقوق ایجاد شده برای آنان همواره بر تفاوت خلقت میان زنان و مردان تأکید شده است.

برابری زنان و مردان با در نظر گرفتن تفاوت‌های خلقت آنان موضوعی است که اسلام بر آن تأکید دارد، سال‌ها است که مسلمانان بر این اساس در زیر سایه عدالت اسلامی زندگی می‌کنند. در حالی که غرب با ادعای برابری زنان و مردان در حال حاضر به‌دلیل نادیده گرفتن تفاوت میان زنان و مردان در کشورهای مدعی، به‌ دردسر افتاده است.

در ادامه ویدئویی از اظهارنظر این کارشناس شبکه وابسته به مسیحیان و گلایه او از عدم رعایت حقوق ابتدایی‌اش را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار