کاشانی: تیم جوانی داریم و باید تلاش کنیم / می‌توانیم با تمرکز بیشتر در بازی‌های آینده برنده باشیم

بازیکن تیم بسکتبال اکسون تهران گفت: تیم جوان و با انگیزه‌ای دارییم و می‌توانیم با تمرکز بیش‌تر در بازی‌های پیش رو برنده باشیم.

کاشانی: تیم جوانی داریم و باید تلاش کنیم / می‌توانیم با تمرکز بیشتر در بازی‌های آینده برنده باشیمعلی کاشانی بازیکن تیم بسکتبال اکسون تهران پس از پیروزی تیمش برابر رعد پدافند هوایی شهرکرد در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: بازی خوبی انجام شد و بازیکنان به شرایط خوبی رسیدند، در بازی گذشته خوب نبودیم و بازی را واگذار کردیم، اما خوشبختانه شرایط خوبی برابر رعد پدافند داشتیم و بازیکنان امتیاز‌های خوبی گرفتند. امیدوارم در بازی‌های بعدیمان بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.  

او درباره نوسان نتیجه تیمش گفت: شاید کمی تیم نبودیم و نبود تمرکز کافی در بازی‌ها باعث شد تا شرایط ایده آل و خوب را نداشته باشیم، نسبت به بازی‌های اولمان بهتر شدیم و می‌توانیم با تمرکز بیشتر برنده بازی هایمان باشیم همچنین تیم جوانی داریم و باید تلاش بیشتری انجام دهیم.  

بازیکن تیم بسکتبال اکسون در ادامه درباره اهمیت مرحله مقدماتی برای تیمش گفت: رقابت‌های مقدماتی برای تیم ما مهم است، زیرا جایگاهی که در آن کسب می‌کنیم می‌تواند به قرعه مان در دور نهایی کمک کند و هر چه جایگاهمان بهتر باشد می‌توانیم با قرعه آسان تری رو به رو شویم.

علی کاشانی در پایان و در پاسخ به این سوال که چه تفاوتی میان نیمکت و بازیکنان اصلی وجود دارد عنوان داشت: همه بازیکنان تقربیبا در یک سطح و اندازه هستند وتن‌ها بحث تجربه در این میان مطرح است، زیرا تقریبا نخستین سالمان است و برای اولین بار است که در سوپر لیگ حاضر می‌شویم.  


 بیشتر بخوانید:

نگاهی آمار به لیگ بسکتبال / بیشترین گل زده برای پتروشیمی

شکست دور از انتظار شاگردان هاشمی در بندرعباس/ پیروزی نزدیک آبی صنعت پارسا برابر اکسون

تقابل جذاب مدعیان در جنوب / کار آسان شاگردان آب کناری در خانه


انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار