امام جمعه مهریز مطرح کرد:

استفاده از پیوست‌های فرهنگی در مراسم‌ها و جشنواره‌ها

امام جمعه مهریز گفت: وجود پیوست‌های فرهنگی در برنامه‌ها و جشنواره‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در این شهرستان ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  حجت السلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز در نشست شورای امربه‌ معروف و نهی از منکر بر اجرایی شدن پیوست فرهنگی در مراسم‌های مختلف در این شهرستان تاکید کرد و گفت:  پیوست فرهنگی در طرح‌های کلان کشور در دست اجرا است و این پیوست فرهنگی در برنامه‌های فرهنگی و جشنواره‌ها نیز باید تجلی  یابد.

او افزود: تمام فعالیت‌ها از جمله فعالیت‌های فرهنگی معرفی محصولات  ، جشنواره‌ها و دیگر برنامه‌های شهرستان باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

حجت السلام محی الدینی تصریح کرد: در قالب بنر ، پیام ، تابلو‌های تبلیغاتی، توصیه و روایات و پند‌ها در محل‌های اجرای برنامه‌های فرهنگی و تفرجگاه‌ها و پارک‌ها قرار داده شود.

او با اشاره به اینکه امروز آسیب‌های اجتماعی در حوزه فرهنگی و اعتقادی نگران کننده است، گفت: پیشنهاد می‌شود ستاد امر به معروف و نهی از منکر با ارائه طرح و برنامه‌ای در این حوزه ورود جدی داشته باشد.

زارع دادستان مهریز نیز با بیان اینکه امروز باید پرچمدار این فریضه در تمام عرصه‌ها باشیم ،گفت: برای انجام فریضه امربه معروف و نهی از منکر می‌توان از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد و طلایه داران عرصه‌های اجتماعی کمک گرفت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار