تعطیلی برخی مدارس کردستان در دو روز آخر هفته

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان برخی از مدارس و مراکز پیش‌دبستانی روستایی و شهری شهرستانکردستان را فردا «چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری» تعطیل کرد.

تعطیلی مدارس در کردستانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان ، از تعطیلی برخی مدارس سطح استان خبر داد و اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری‌های فصلی، تمامی مدارس و مراکز پیش‌دبستانی روستایی و شهری شهرستان دیواندره فردا «چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری» در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

او افزود: همچنین تمام مدارس و مراکز پیش‌دبستانی روستا‌های شهرستان دیواندره فردا و پس فردا در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان تصریح کرد: در صورت تعطیلی مدارس در سایر شهر‌های استان این موضوع از طریق رسانه‌های معتبر به اطلاع عموم مردم کردستان می‌رسد.

گفتنی است؛ در پی شیوع بیماری سرماخوردگی و آنفلوآنزا، مدارس شهری و روستایی همه مقاطع تحصیلی روستایی و شهری بیجار، یاسوکند و بخش کرانی امروز سه‌شنبه و چهارشنبه هفته‌جاری نیز تعطیل است.

مدارس قروه تعطیل شد

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان گفت:به منظور پیشگیری از شیوع بیماری‌های فصلی، فردا چهارشنبه ۲۰ آذر، تمام مدارس، مقاطع تحصیلی و مراکز پیش‌دبستانی نوبت صبح و بعدازظهر شهرستان قروه تعطیل است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.