سامسونگ ادعا می‌کند؛

عملکرد عالی دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی S11 در آزمایش‌ها

اطلاعات جدید خبر از ساختار متفاوت سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی و عملکرد عالی دوربین پرچمدار آینده سامسونگ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که سامسونگ طی دو نسل اخیر پرچمداران گلکسی S و نوت، تمرکز اصلی خود را بر روی طراحی و کارآمد بودن این محصولات گذاشت، حال به نظر می‌رسد که استراتژی این شرکت کمی تغییر کرده و در سری جدید این پرچمداران، تغییرات گسترده  و مثبتی را بر روی دو ویژگی دوربین و باتری اعمال خواهد کرد. دو ویژگی تقریبا فراموش شده دوربین و باتری در تولیدات اخیر سامسونگ، موجب انتقاد‌های خریداران شده و این در حالی است که در طرف مقابل شرکتی مانند هوآوی طی دو سال اخیر همواره در تولیدات خود به خصوص سری‌های پرچمدار در بخش دوربین عالی عمل کرده و این خود یکی از دلایل محبوبی رو به رشد این شرکت است.

عملکرد عالی دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی S۱۱ در آزمایش‌ها

دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ، موفقیتی بزرگ یا شکستی سنگین؟

اما سامسونگ نمی‌خواهد از این دو ویژگی بسیار مهم عقب بیفتند و به همین جهت در اخبار جدید، شنیدیم که پرچمدار گلکسی S11 دارای دوربین اصلی با کیفیت ۱۰۸ مگاپیکسل خواهد بود. از طرفی تعداد زیادی از قابلیت‌های جدید و جذاب مانند زوم بسیار بالا ۵۰ برابر نیز به دوربین این پرچمدار اضافه می‌شود تا سرانجام سامسونگ بتواند مدلی را عرضه کند که از نظر دوربین در میان تمام مدل‌های بالارده، سرآمد باشد. اما سامسونگ برای تولید این سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی از روشی جدید استفاده کرده، چندی پیش یکی از افراد آگاه اعلام کرد که سامسونگ در دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی به جای سنسور متداول ISOCELL Bright HMX از سنسور CMOS استفاده کرده که در آزمایش‌های اولیه خود این شرکت، عملکردی خارق‌العاده داشته است. این سنسور با هماری شیائومی تولید شده و اولین نسخه آن در مدل می‌نوت ۱۰ که چندی پیش معرفی شد مورد استفاده قرار گرفت، البته سرعت و کیفیت دوربین می‌نوت ۱۰ نتوانست نظر کارشناسان را به خود جلب کند، اما سامسونگ می‌گوید که سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی این شرکت کیفیت بالاتری دارد و یک نسخه اختصاصی است.

عملکرد عالی دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی S۱۱ در آزمایش‌ها

با این وجود ممکن است توقع بالا خریداران از دوربین گلکسی S11 برآورده نشود و پرچمدار جدید سامسونگ شکستی سنگین در بازار فروش داشته باشد. بر روی کاغذ، سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی CMOS در کنار سنسور ۴۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو باید برای ثبت تصاویر بسیار با کیفیت کافی باشد، اما مشخصات فنی تا امتحان خود را در دنیای واقعی پس ندهند، قابت اطمینان نیستند. باید دید سامسونگ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خود چه می‌کند. در ادامه تصویری فاش شده از گوشی گلکسی S11 در حین انجام آزمایش‌های مربوط به دوربین را مشاهده می‌کنید.

عملکرد عالی دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی S۱۱ در آزمایش‌ها

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار