خط کشی ۳۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان مشگین شهر

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر گفت: از ابتدای امسال ۳۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان تجدید خط کشی شده است.

رضا فرج پـور، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: در مدت یاد شده راهداران پرتلاش دیار سبلان با بکارگیری هزار و ۳۰۰ تن آسفالت سرد و گرم جاده‌های شهرستان مشگین شهر را لکه گیری کرده اند.

او بهسازی و رسیدگی به راه‌های روستایی را از اولویت مهم راهداری این شهرستان برشمرد و افزود: از ابتدای امسال هزار و ۹۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی، فرعی، روستایی، خاکی و شنی شهرستان مشگین شهر تسطیح، رگلاژ، تیغ زنی و شن ریزی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر نصب هزار و ۵۰۰ عدد بازتاب ایمنی، نصب ۱۱۵ عدد مخروط ایمنی، نصب و ترفیع ۲۶۵ شاخه گاردریل، نگهداری روشنایی تونل آزادگان و ۳۵۰ عدداز چراغ‌های چشمک زن و تعمیر ۱۲ دستگاه ابنیه فنی را از اقدامات مهم راهداری شهرستان مشگین شهر در ۸ ماهه گذشته برشمرد و گفت: در مدت یاد شده راهداران زحمتکش هزار و ۲۵۰ متر مربع از سرعتکاه‌ها را رنگ آمیزی و هم چنین ۲۰۰ متر از پیج احمد بیگلو و جاده هریس را زهکشی انجام داده اند.

فرج پور اجرای ۱۵۰ کیلومتر شیار لرزاننده در محور‌های مواصلاتی شهرستان مشگین شهر بیان کرد و افزود: در ۸ ماهه گذشته راهداران پرتلاش این شهرستان ۱۹۰ کیلومتر از افتادگی شانه راه را اصلاح و ۷۵۰ متر مکعب ریزش برداری انجام داده اند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.