فرماندار شهرستان زاهدان :

اتخاذ تمهیدات لازم در خصوص نقاط حادثه خیز در ایام بارندگی

فرماندار زاهدان گفت:باتوجه به بارندگی‌ها و پیش بینی‌های هواشناسی همه دستگاه‌های اجرایی تمهیدات لازم در ایام بارندگی اتخاذ نمایند.

اتخاذ تمهیدات لازم در خصوص نقاط حادثه خیز در ایام بارندگی به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  ابوذر مهدی نخعی فرماندار شهرستان زاهدان در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان که با حضور کلیه اعضاء در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت:با فرارسیدن فصل بارندگی‌ها و براساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر سال آبی نسبتا پربارش می‌طلبد همه دستگاه‌های اجرایی تمهیدات لازم را در خصوص نقاط حادثه خیز در ایام بارندگی اتخاذ نمایند تا ریزش رحمت الهی به کام مردم تلخ  نشود.

او  افزود: در این جلسه مقرر شد قرارگاه و کمیته‌ای با حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان به منظور هماهنگی بیشتر در زمان بروز حادثه در محل فرمانداری تشکیل و تصمیم گیری‌ها و هماهنگی‌های لازم به صورت متمرکز در یک مکان صورت پذیرد.

او ادامه داد: در سال گذشته و هنگام بارندگی‌های پایان سال ۹۷ میزان خسارت وارده نسبت به سال‌های گذشته بسیار کمتر بود که دلیل اصلی آن اقدامات و هماهنگی دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بود.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: در هنگام بارندگی‌های احتمالی همه دستگاه‌های اجرایی مکلف شدند کلیه ماشین آلات و امکانات موجودشان را در اختیار شهرداری زاهدان قرار دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار