جعفری: مدیرعامل تراکتور باید اختیارات تام داشته باشد/ قبل از انتخاب سرمربی باید مسئله مدیریت حل شود

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: زنوزی باید مدیرعاملی توانمند و با اختیارات تام برای باشگاه تراکتور انتخاب کند.

جعفری: مدیرعامل تراکتور باید اختیارات تام داشته باشد/ قبل از انتخاب سرمربی باید مسئله مدیریت حل شودمحمد حسین جعفری مدیرعامل اسبق باشگاه تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره استعفای صادقیان از مدیریت این باشگاه اظهار کرد: متن استعفای صادقیان جالب توجه بود و  او در این متن اشاره کرده است که اداره باشگاه خارج از اراده مدیریت است. به هر حال وضعیت باشگاه تراکتور  به هم ریخته  است و در طول ۲ سال ۵ مدیر عوض شدند و  این نشان می‌دهد  شرایط مدیریتی  در این باشگاه مهیا نیست. به نظر می رسد که مدیریت تراکتور در اختیار فرد دیگری است و فقط مدیرعامل دستورات را اجرا می کند. تیم تراکتور که می خواهد  قهرمان شود، اما بدترین شرایط گریبانگیرش شده است. مدیرعامل باید آرامش را در باشگاه برقرار کند، اما این اتفاق در تراکتور رخ نداده است. 

جعفری بیان کرد: من طرفدار بخش خصوصی هستم و  تاکنون از زنوزی حمایت کرده ام، اما وضعیت  تراکتور مناسب نیست و هواداران ناراحت هستند. زنوزی باید مدیرعاملی توانمند و با اختیارات تام برای باشگاه تراکتور انتخاب کند. زنوزی فکر می کند  با عکس گرفتن با بازیکنان مشهور می شود، اما او باید بداند در صورتی که بتواند تراکتور را به موفقیت برساند معروف می شود. 

مدیران عامل تراکتور اختیار تام ندارند 

مدیرعامل اسبق باشگاه تراکتور درباره اینکه مدیران عامل تراکتور اختیار تام ندارند، گفت: بله مدیران عامل باشگاه تراکتور  اختیار تام ندارند  و در بعضی از مواقع حرفهایی می زنند که معلوم نیست در کجا سیر می کنند. تراکتور مشکلات مدیریتی دارد و قبل از اینکه ایرادی از بازیکنان بگیرند باید راس هرم باشگاه را اصلاح کنند. 

او درباره اینکه راهکارش برای خروج تراکتور برای بحران چیست، گفت: به هر حال باید مدیر توانمندی را برای باشگاه تراکتور انتخاب کنند که با اختیارات کامل بتواند آرامش را در باشگاه برقرار کند. بازیکنان باید بدانند که با چه کسی طرف هستند. 

مدیرعامل اسبق باشگاه تراکتور درباره اینکه یک دلال در باشگاه تراکتور حضور دارد، بیان کرد: من نمی توانم کسی را متهم کنم، چرا که در باشگاه تراکتور حضور ندارم تا واقعیت ها را مشاهده کنم. به نظرم هنر مدیر عامل این است که به صورتی باشگاه خود را مدیریت کند که افراد شایسته در کنارش حضور داشته باشند.

بحث حضورم در تراکتور مطرح نیست 

جعفری درباره اینکه پیشنهاد مدیرعاملی به او دادند، گفت: نه بحث حضور من در تراکتور مطرح نیست. زنوزی مدیران موفقی را به تراکتور آورد، اما آنها خیلی زود این باشگاه را ترک کردند. به نظرم  افراد توانمندی در تبریز هستند که در فوتبال هم سررشته دارند و می توانند از لحاظ مدیریتی  به باشگاه تراکتور کمک کنند.

مدیرعامل اسبق باشگاه تراکتور  درباره  بهترین گزینه برای هدایت تیم تراکتور گفت: به نظرم در ابتدا باید مسئله مدیریت را حل کنند و بعد مدیرعامل جدید درباره انتخاب سرمربی تصمیم می گیرد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار