آخر هفته برفی استان مرکزی

جمعه در استان مرکزی بارش برف و باران خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بهاروند مدیرکل هواشناسی استان مرکزی با بیان اینکه سامانه بارشی جدید روز جمعه استان مرکزی را تحت تاثیر قرار خواهد داد گفت: این سامانه موجب بارش برف و باران می‌شود.

آخر هفته برفی استان مرکزی

مرادی افزود: به دلیل عبور یک موج ضعیف بارشی از کشور بتدریج افزایش ابر و فردا احتمال بارش‌های پراکنده و خفیف در برخی از نقاط استان بویژه ارتفاعات شمال استان وجود دارد.

او اضافه کرد: از پنجشنبه موج بارشی دیگری از نواحی جنوب غرب و غرب وارد کشور خواهد شد. این سامانه موجب بارش باران و برف در استان در ساعاتی از روزجمعه خواهد شد، اما این سامانه با سرعت از کشور عبور خواهد کرد و طی روز‌های ابتدایی هفته آینده جوی پایدار در استان خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی استان مرکزی بیان کرد: امروز و فردا با عبور امواج کم‌دامنه افزایش ابر را در استان خواهیم داشت، البته تا پنجشنبه پدیده بارشی نخواهیم داشت، اما از روز پنج شنبه سامانه بارشی جدید از نوار غرب وارد کشور خواهد شد.

او ادامه داد: در صورت تغییر نکردن الگوی خروجی نقشه‌های پیش‌یابی، این سامانه بارشی روز جمعه استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و موجب بارش برف و باران می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.