ورزش زنان سلامت جامعه را تضمین می‌کند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد گفت: ورزش برای تمام زنان مهم است و سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد در نشست خبری با مسئولان ورزشی، گفت:  ورزش همواره به منزله ی بخشی مهم از فرهنگ هر جامعه ‎ای است که می ‎تواند هم بر سطح فردی و هم سطح اجتماعی تأثیر قابل توجهی داشته باشد.

او با اشاره به این که ورزش برای همه ضروری است، افزود: ورزش برای بانوان به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارند دارای اهمیت است و ما نگاه ویژه ایی داریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد گفت: نبود برنامه ورزش  در سبد روزمرگی، باعث افزایش بیماری‌ها، تنش‌های عصبی، اجتماعی و اختلالات ارتباطی در بانوان می‌شود.

نارگانی ادامه داد:  باید در همه ابعاد زندگی  از جمله به سلامت جسم، روح  زنان  توجه خاصی شود چون زنی که از منظر جسم و روح سالم نباشد خانواده را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

اگر ورزش بتواند در بخش خانواده ورود پیدا کند خیلی می‌تواند کمک کند به خصوص مادران که باید نسل سالم، تندرست و نیرومند را تحویل جامعه بدهند.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد  با اشاره به برگزاری جشنواره‌ها و مراسمات در  پارک‌های سطح شهر، گفت: این برنامه‌ها کافی نیست و امیدواریم با یک برنامه ریزی خوب بانوان ما در سطح کشوری و بین المللی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.