بازدید رییس دانشگاه تبریزاز روند اجرای طرح‌های بهداشتی درمانی شهرستان عجب شیر

فرماندار عجب شیر با انتقاد از کیفیت نامطلوب خدمات بیمارستان فعلی این شهرستان، خواستار شتاب بخشی در ساخت بیمارستان جدید امام خمینی (ره) شد.

بازدید رییس دانشگاه تبریزاز روند اجرای طرح‌های بهداشتی درمانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،عادل اصغرپور فرماندار عجب شیرخواستار تسریع در تکمیل، تجهیز و بهره برداری از دو مرکز جامع سلامت تندرسی ۲ و ۳ در سطح شهر شدو آن را از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان دانست.

محمدحسین صومیرییس دانشگاه علوم پزشکی تبریزدر بازدید از روند اجرای طرح‌های بهداشتی درمانی در شهرستان عجب شیر افزود: بیمارستان ۸۲ تختخوابى شهرستان عجب شیر در زمینى به مساحت ۱۵ هزار مترمربع باز زیربناى ۸ هزار و ۶۷ مترمربع در چهار طبقه در حال احداث است.

او گفت:فضای فزیکی بیمارستان فعلی عجب شیر فرسوده بوده و هر لحظه امکان ریزش و خسارت در این بیمارستان فعلی وجود دارد از این رو نیاز است روند ساخت بیمارستان جدید شتاب گیرد.

او با اشاره ۷۰ درصدی پیشرفت فزیکی بیمارستان جدید شهرستان عجب شیر افزود:بیمارستان ۸۲ تختخوابی عجب شیر سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریزبا بیان اینکه تا کنون برای این بیمارستان جدید ۵۵ میلیارد تومان هزینه شده است ادامه داد: این بیمارستان دارای بخش‌های تخصصی داخلی زنان و زایمان، مراقبت‌های ویژه، کلینیک‌های فوق تخصصی، آزمایشگاه ها، بخش نوزادان و کودکان و درمانگاه‌های تخصصی مورد نیاز است.اووی بر ضرورت ایجاد پدهلکوپتر در بیمارستان جدید احداث از جمله آذرشهر و عجب شیر خبر داد وافزود: دومین هلی کوپتر اورژانس هوایی استان آذربایجان شرقی برای خدمات دهی به جنوب استان راهندازی شده است.

صومی از تکمیل مراکز جامع سلامت و تندرستی شماره‌های ۲ و ۳ شهر عجب شیر خبرداد وافزود:تا یک ماه آینده این مراکز با تجهیز امکانات به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.