اتمام ساخت ۷۰۰ واحد مسکن محرومان تا پایان امسال

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان گفت: کار ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در منوجان با کمک‌های بلاعوض و تسهیلات قرض‌الحسنه که ویژه این شهرستان است تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

اتمام ساخت ۷۰۰ واحد مسکن محرومان تا پایان امسالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی‌اکبر سلطانی‌نژاد مدیرکل بنیاد مسکن و مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان از پروژه ساخت ۲۴ واحد مسکن محرومان در روستای پورشعبان شهرستان منوجان بازدید کردند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: در تفاهم‌نامه‌ای که در سفر نوبخت امضا شد ساخت ۵ هزار واحد مسکن محرومان در جنوب استان کرمان برنامه‌ریزی شد.

وی با بیان اینکه ساخت ۷۰۰ واحد را در منوجان شروع کردیم، افزود: امیدواریم با کمک‌های بلاعوض و تسهیلات قرض‌الحسنه که ویژه این شهرستان است و با توجه به اینکه کار ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در منوجان با پیشرفت ۵۰ درصدی شروع تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

سلطانی‌نژاد خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، فرماندار و مسوولان محلی این طرح را توسعه و تعداد بیشتری از همشهریان در جنوب استان را تحت پوشش قرار دهیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار